Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Dělitelnost v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků
Divisibility in 6th and 7th grade - textbooks and knowledge of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilous, Derek
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci Dělitelnosti v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků se zabývám různými aspekty výuky tohoto tématu na základních školách. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. Zatímco první kapitola se věnuje ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
Didaktické prostředí aditivních mnohouhelníků a mnohostěnů
Educational environment additive polygons and polyhedrons
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 01. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Didaktické prostředí aditivních mnohoúhelníků a mnohostěnů Abstrakt: Hlavním cílem práce je zavedení nového didaktického matematického prostředí, které by bylo atraktivní zejména pro žáky 2. a 3. stupně, ale také ...
Title: Educational environment additive polygons and polyhedrons Summary: The main intention of the work is to introduce a new mathematical educational environment that would be especially attractive for pupils in the ...
Title: Educational environment additive polygons and polyhedrons Summary: The main intention of the work is to introduce a new mathematical educational environment that would be especially attractive for pupils in the ...
Didaktické přístupy k výuce některých témat v matematice na základní škole v řeči učitelů
Didactic approaches to the teaching of some mathematical topics at the primary school in teachers ́ diskurse
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the thesis was through a new analysis of interviews with teachers of mathematics, to describe didactic practices used by teachers while teaching selected topics (namely, proportions, linear equations, divisibility, ...
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím nových analýz rozhovorů s učiteli matematiky popsat didaktické praktiky využívané učiteli při výuce vybraných témat (konkrétně úměrnosti, lineárních rovnic, dělitelnosti, procent, ...
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím nových analýz rozhovorů s učiteli matematiky popsat didaktické praktiky využívané učiteli při výuce vybraných témat (konkrétně úměrnosti, lineárních rovnic, dělitelnosti, procent, ...