Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Možnosti aplikace konstruktivistických přístupů v rámci výuky informatických předmětů na základní škole
Possibilities of Application of Constructivist Approaches within the Teaching of ICT at Elementary (Grammar) School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Key topic of this diploma thesis is study of possibilities of applying constructivist approaches in teaching information and communication technologies (ICT) subject at Czech elementary school (equivalent of K-12). More ...
Předmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ...
Předmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ...
Autorská prostředí pro tvorbu multimediálních výukových objektů v rámci přípravy učitele
Authoring systems for the development of multimedia learning objects in teacher's preparation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jeřábek, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou multimediálních výukových objektů a autorských systémů pro jejich tvorbu. Formou kvalitativního výzkumného šetření zjišťuje nejčastější požadavky na tyto objekty a systémy kladené ze strany ...
This diploma thesis deals with the topic of multimedia learning objects and authoring systems for its design. In the form of a qualitative survey the paper discovers the most frequent practice teachers' requirements for ...
This diploma thesis deals with the topic of multimedia learning objects and authoring systems for its design. In the form of a qualitative survey the paper discovers the most frequent practice teachers' requirements for ...