Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Nástroje pro budování vlastní edukační strategie
Ways for self development of teaching strategy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Nástroje pro budování vlastní edukační strategie Abstrakt: Cílem této diplomové práce je seznámit se s nástroji na popis edukačního stylu učitele, který byl navržen M. Hejným a jeho týmem. Ve své práci využívám diplomovou ...
Ways for self development of teaching strategy Abstract: The aim of this thesis is to analyse the diagnostic tools designed by M. Hejny and his team. These tools focus on teaching styles in education, observing the personal ...
Ways for self development of teaching strategy Abstract: The aim of this thesis is to analyse the diagnostic tools designed by M. Hejny and his team. These tools focus on teaching styles in education, observing the personal ...
Přístupy k vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Approaches to teaching primary school mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 08. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Přístupy k vyučování matematice na 1. stupni ZŠ Abstrakt: Tato práce se zabývá dvěma odlišnými přístupy k výuce matematiky na 1. stupni ZŠ, transmisivním přístupem a tzv. genetickým konstruktivismem. V teoretické části ...
Approaches to teaching primary school mathematics Abstract: The main goal of this thesis is to clarify the differences between two distinct approaches to teaching mathematics at primary school, the transmissive approach ...
Approaches to teaching primary school mathematics Abstract: The main goal of this thesis is to clarify the differences between two distinct approaches to teaching mathematics at primary school, the transmissive approach ...