Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Modifikace některých psychodiagnostických metod zjišťování školní zralosti použitelné u sluchově postižených dětí
Alteration of some psychological methods, which are applicable school readiness at hearing-impaired children
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krahulcová, Beáta
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 25. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Sluchové postižení obsahuje sociální a kulturní hodnoty přesahující fyzickou absenci slyšení. Proto porozumění sluchově postiženým znamená především porozumění charakteru prostředí, ve kterém vyrůstají, mechanismům sluchového ...
There is a wide range of different psycho diagnostics methods for evaluation of the school readiness of the pre-school children; however, there is no single method that is standardized or has benchmarks for hard-hearing ...
There is a wide range of different psycho diagnostics methods for evaluation of the school readiness of the pre-school children; however, there is no single method that is standardized or has benchmarks for hard-hearing ...