Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Srovnání rizikového chování adolescentů ve věku 16-17 let na vybraných středních školách ve dvou regionech
Comparing the risk behaviour of adolescents aged 16-17 in different secondary schools in two chosen regions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Srovnání rizikového chování adolescentů ve věku 16-17 let na vybraných středních školách ve dvou regionech. ABSTRAKT: Diplomová práce se zabývá zneužíváním návykových látek u adolescentů, konkrétně se věnuje cílové ...
Title: Comparing the risk behaviour of adolescents aged 16 - 17 in different secondary schools in two chosen regions ABSTRACT: The diploma work focuses on adolescent drug abuse and it is especially targeted on sixteen and ...
Title: Comparing the risk behaviour of adolescents aged 16 - 17 in different secondary schools in two chosen regions ABSTRACT: The diploma work focuses on adolescent drug abuse and it is especially targeted on sixteen and ...
Poruchy příjmu potravy u adolescentů z pohledu učitelů středních škol
Adolescents' eating disorders from the point of view of high school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRAKT Diplomová práce pojednává o poruchách příjmu potravy a o informovanosti středoškolských učitelů tělesné výchovy o tomto onemocnění. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje ...
1 ABSTRACT The master thesis deals with the eating disorders and foreknowledge of high school physical education teachers of this disease. The thesis is divided in the theoretical part and the practical part. The theoretical ...
1 ABSTRACT The master thesis deals with the eating disorders and foreknowledge of high school physical education teachers of this disease. The thesis is divided in the theoretical part and the practical part. The theoretical ...