Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Aplikace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků s dysgrafií z pohledu učitele na 2. stupni ZŠ
Application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 16. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diploma thesis deals with application of supportive measures in the education of pupils with dysgraphia from the perspective of teachers at the second stage of primary school. It aims to a recommendation that a teacher can ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Diplomová práce se zabývá aplikací podpůrných opatření u žáků s dysgrafií na 2. stupni základní školy z pohledu učitele. Jejím cílem je formulovat doporučení, která pomohou zlepšit učitelům podporu poskytovanou žákům s ...
Inkluzivní vzdělávání žáků s kochleárními implantáty
Inclusive education of children with cochlear implants
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků s kochleárními implantáty tická část práce je věnována uvedení do problematiky sluchových vad a jejich diagnostiky. informace o problematice kochleárního implantátu storii ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
This work concerns the inclusive education of children with cochlear implants (CI). The theoretical part is devoted to the introduction to the issue of hearing impairments and their diagnostics. It provides informations ...
Kyberšikana na škole zaměřená proti učiteli
Cyberbullying at school against the teacher
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kubíčková, Anna
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Postoj učitelů 1. stupně ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání
Primary school teachers attitudes towards inclusive education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů 1. stupně ZŠ. Cílem práce je zhodnotit postoj učitelů k této problematice, odhalit jejich potřeby a navrhnout opatření, kterými by bylo možné je ...
The thesis deals with the topic of inclusive education from the perspective of primary school teachers. The aim of this work is to evaluate the attitude of teachers to this issue, to reveal their needs and to propose ...
The thesis deals with the topic of inclusive education from the perspective of primary school teachers. The aim of this work is to evaluate the attitude of teachers to this issue, to reveal their needs and to propose ...
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy
The role of assistant teacher in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 02. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce s názvem Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání v podmínkách vybrané základní školy, je na základě výzkumného šetření, které se skládá z analýzy dokumentů školy, zúčastněného ...
The aim of the diploma thesis called The role of a teaching assistant in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school is to find out, which aspects of inclusive education are fulfilled ...
The aim of the diploma thesis called The role of a teaching assistant in the process of inclusive education in conditions of the particular elementary school is to find out, which aspects of inclusive education are fulfilled ...