Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 19
Reducing Complexity of AI in Open-World Games by Combining Search-based and Reactive Techniques
Snižování komplexity umělé inteligence ve hrách s otevřeným světem pomocí kombinace reaktivních a prohledávacích technik
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 09. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hry s otevřeným světem jsou žánrem počítačových her, který hráčům nabízí vysokou míru volnosti pro ovlivňování herního světa. Tato volnost znatelně komplikuje tvorbu umělé inteligence pro tento druh her. V této práci ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Open-world computer games present the players with a large degree of freedom to interact with the virtual environment. The increased player freedom makes open-world games a challenging domain for artificial intelligence. ...
Evolution and Learning of Virtual Robots
Evoluce a učení virtuálních robotů
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mráz, František
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 26. 09. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Evolution and Learning of Virtual Robots Author: RNDr. Peter Krčah Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. František Mráz, CSc. Abstract: Evolutionary robotics uses ...
Název práce: Evoluce a učení virtuálních robotů Autor: RNDr. Peter Krčah Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí disertační práce: RNDr. František Mráz, CSc. Abstrakt: Evoluční robotika využívá evoluční ...
Název práce: Evoluce a učení virtuálních robotů Autor: RNDr. Peter Krčah Katedra: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí disertační práce: RNDr. František Mráz, CSc. Abstrakt: Evoluční robotika využívá evoluční ...
Artificial emotions in virtual storytelling
Umělé emoce ve virtuálním vyprávění
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 10. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Restricted Restarting Automata
Omezené Restartovací Automaty
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mráz, František
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Restarting automata were introduced as a model for analysis by reduction which is a linguistically motivated method for checking correctness of a sentence. The thesis studies locally restricted models of restarting automata ...
Restartovací automaty byly navrženy jako model pro redukční analýzu, která představuje lingvisticky motivovanou metodu pro kontrolu korektnosti věty. Dizertační práce zkoumá lokálně omezené modely restartovacích automatů, ...
Restartovací automaty byly navrženy jako model pro redukční analýzu, která představuje lingvisticky motivovanou metodu pro kontrolu korektnosti věty. Dizertační práce zkoumá lokálně omezené modely restartovacích automatů, ...
Atmospheric Rendering
Rendering atmosféry
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wilkie, Alexander
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 26. 09. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Atmospheric Rendering Author: Mgr. Lukáš Hošek Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: doc. Dr. Alexander Wilkie, Department of Software and Computer Sci- ence Education Abstract: ...
Název: Rendering atmosféry Autor: Mgr. Lukáš Hošek Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí: doc. Dr. Alexander Wilkie, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Obloha je důležitou součástí všech venkovních ...
Název: Rendering atmosféry Autor: Mgr. Lukáš Hošek Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky Vedoucí: doc. Dr. Alexander Wilkie, Katedra softwaru a výuky informatiky Abstrakt: Obloha je důležitou součástí všech venkovních ...
Controlling Virtual People
Řízení virtuálních lidí
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Controlling Virtual People Author: Mgr. Jakub Gemrot Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: Mgr. Cyril Brom, PhD. Abstract: In this thesis, we provide a computational formalization ...
Název práce: Řízení virtuálních lidí Autor: Mgr. Jakub Gemrot Katedra / Ústav: Katedra software a výuky informatiky Vedoucí rigorózní práce: Mgr. Cyril Brom, PhD., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: V této práci ...
Název práce: Řízení virtuálních lidí Autor: Mgr. Jakub Gemrot Katedra / Ústav: Katedra software a výuky informatiky Vedoucí rigorózní práce: Mgr. Cyril Brom, PhD., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: V této práci ...
Interactive Processing of Volumetric Data
Interaktivní zpracování objemových dat
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 19. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Interaktivní zpracování objemových dat Autor: Jan Kolomazník Katedra: Katedra software a výuky informatiky Školitel: RNDr. Josef Pelikán, Katedra software a výuky informatiky Abstrakt: Interaktivní vizualizace ...
Title: Interactive Processing of Volumetric Data Author: Jan Kolomazník Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Josef Pelikán, Department of Software and Computer Science Education ...
Title: Interactive Processing of Volumetric Data Author: Jan Kolomazník Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Josef Pelikán, Department of Software and Computer Science Education ...
Suffix Graphs and Lossless Data Compression
Sufixové grafy a bezeztrátová komprese dat
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 23. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Suffix Graphs and Lossless Data Compression Author: Martin Senft Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor of the doctoral thesis: doc. RNDr. Tomáš Dvorˇák, CSc., Depart- ment of ...
Název práce: Sufixové grafy a bezeztrátová komprese dat Autor: Martin Senft Katedra: Katedra software a výuky informatiky Vedoucí doktorské práce: doc. RNDr. Tomáš Dvorˇák, CSc., Katedra software a výuky informatiky Abstrakt: ...
Název práce: Sufixové grafy a bezeztrátová komprese dat Autor: Martin Senft Katedra: Katedra software a výuky informatiky Vedoucí doktorské práce: doc. RNDr. Tomáš Dvorˇák, CSc., Katedra software a výuky informatiky Abstrakt: ...
Výuka stereometrie a podpora prostorové představivosti s využitím počítače
Teaching a Spatial Geometry and Developing Spatial Abilities Using a Computer
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 04. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: of doctoral thesis Title: Teaching a Spatial Geometry and Developing Spatial Abilities Using a Computer Author: Šárka Gergelitsová Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš ...
doktorské disertační práce Název práce: Výuka stereometrie a podpora prostorové představivosti s využitím počítače Autor: Šárka Gergelitsová Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí disertační práce: RNDr. ...
doktorské disertační práce Název práce: Výuka stereometrie a podpora prostorové představivosti s využitím počítače Autor: Šárka Gergelitsová Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí disertační práce: RNDr. ...
Procedural modeling and realism in computer graphics
Procedurální modelování a realismus v počítačové grafice
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 06. 12. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...
One of the long-standing goals of computer graphics is to generate realistic imagery. This realism is predicated, among other things, on having access to high- quality content to display, and being able to verify its ...