Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Výpočet globálního osvětlení v reálném čase
Real-time Global Illumination Computation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Bakalářská práce mapuje dosavadní výzkum a vývoj na poli výpočtů globálního osvětlení v reálném čase. Zaměřuje se na techniky, které umožňují simulovat dynamické prostředí v reálném čase s minimální nutností předpočítání. ...
Thesis examines the current research and development in the field of real-time global illumination. It concentrates on techniques that are capable of simulating dynamic environments and require only limited precomputation. ...
Thesis examines the current research and development in the field of real-time global illumination. It concentrates on techniques that are capable of simulating dynamic environments and require only limited precomputation. ...
Datové struktury pro zobrazování nepolygonální geometrie
Data structures for rendering non-polygonal geometry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V moderní 3D grafice se nejčastěji používají scény složené z trojúhelníků a zobrazovací metody založené na sledování paprsků. Pro urychlení hledání průsečíků paprsku se scénou se používají hierarchické datové struktury, ...
In modern 3D graphics, scenes made of triangles are usually used, combined with methods based on ray tracing. Hierarchical data structures, called accelerating trees, are often used to speed up the search for intersection ...
In modern 3D graphics, scenes made of triangles are usually used, combined with methods based on ray tracing. Hierarchical data structures, called accelerating trees, are often used to speed up the search for intersection ...