Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Využití hierarchických konečných automatů pro popis vzorů chování
Using hierarchical finite automata for behavior-description
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 10. 02. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci zavádíme a studujeme hierarchické konečné automaty jako model umělé inteligence autonomních agentů v obecných virtuálních prostředích a systémech. Formálně definujeme pojem hierarchického automatu, ...
In the present work we introduce and study the hierarchical finite state machines as a model of artificial intelligence of autonomous agents in various virtual environments and systems. We define the concept of hierarchical ...
In the present work we introduce and study the hierarchical finite state machines as a model of artificial intelligence of autonomous agents in various virtual environments and systems. We define the concept of hierarchical ...
Théby
Thebes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce bylo implementovat deskovou hru Théby včetně uživatelského rozhraní a umělé inteligence. Hra je určena pro dva až čtyři hráče, kteří se střídají na jednom počítači. Libovolný počet hráčů je možný nahradit ...
The goal of this bachelor thesis was to implement the board game Thebes, including graphical user interface and artificial intelligence. The game is for two to four players, who take turns on a single computer. An arbitrary ...
The goal of this bachelor thesis was to implement the board game Thebes, including graphical user interface and artificial intelligence. The game is for two to four players, who take turns on a single computer. An arbitrary ...