Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Obrana význačných míst ve hře Star Craft: Brood War
Defending Choke Points in Star Craft: Brood War
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Navzdory úsilí v oblasti umělé inteligence pro strategické hry v reálném čase, se počí- tačově řízeným agentům (botům) stále nedaří porazit ani průměrné lidské hráče. Jedním z klíčů k úspěchu v těchto hrách je schopnost ...
Despite the effort in the field of artificial intelligence for real time strategy games, computer controlled agents (bots) still struggle even against average human players. One of the keys to success in such games is the ...
Despite the effort in the field of artificial intelligence for real time strategy games, computer controlled agents (bots) still struggle even against average human players. One of the keys to success in such games is the ...
Evoluční vývoj modulárních robotických organizmů
Evolutionary development of robotic organisms
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mráz, František
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce představuje systém pro evoluční návrh virtuálních organismů schopných efektivního pohybu v simulovaném prostředí podobně jako živé organismy. Morfologie a řídící systém jsou vyvíjeny současně pomocí evolučních ...
This work introduces a system for an evolutionary design of virtual organisms capable of effective movement in a simulated environment. The morphology and the control system are simultaneously developed by an evolutionary ...
This work introduces a system for an evolutionary design of virtual organisms capable of effective movement in a simulated environment. The morphology and the control system are simultaneously developed by an evolutionary ...