Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Het Nederlands van de 21 eeuw. Invloed van vreemde talen en ontleningen, geanalyseerd op het gebied van de reclametaal.
Dutch Language of the 21st Century. Changes in Vocabulary
Nizozemština 21. století. Vliv cizích jazyků, jazyk reklamy.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hrnčířová, Zdeňka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 02. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat lexikální stránku současné nizozemštiny a vliv cizích jazyků, a to na jazyku reklamy. První část práce je věnovaná velmi stručnému shrnutí vývoje nizozemštiny ve 20. století ...
This diploma thesis aims to analyse the lexical aspect of the contemporary Dutch language, particularly the influence of foreign languages on the state of Dutch advertising language. A short summary of the changes in ...
This diploma thesis aims to analyse the lexical aspect of the contemporary Dutch language, particularly the influence of foreign languages on the state of Dutch advertising language. A short summary of the changes in ...