Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Současný pohled mezinárodních organizací na koncept celoživotního učení - srovnání UNESCO a OECD
Contemporary Perspectives of International Organisations on the Concept of Lifelong Learning - A Comparison of UNESCO and OECD
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce představuje koncept celoživotního učení jako ambiciózní politický projekt, který se zrodil na poli mezinárodních organizací počátkem 70. let a jehož dopad dnes sahá daleko za hranice národních států i ...
This diploma thesis presents the concept of lifelong learning as an ambitious political project born in the field of international organisations at the beginning of the 1970s which now reaches far beyond the borders of ...
This diploma thesis presents the concept of lifelong learning as an ambitious political project born in the field of international organisations at the beginning of the 1970s which now reaches far beyond the borders of ...