Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Formování charakteru v didaktických spisech Jana Amose Komenského
The Forming of the Character in the Works of Jan Amos Komensky
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halama, Jindřich
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 06. 2016
Fakulta / součást: Evangelická teologická fakulta / Protestant Theological Faculty
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se věnuji pedagogickému odkazu Jana Amose Komenského s důrazem na mravní výchovu. V první části se zaměřuji na to, z jakých zdrojů Komenský vycházel, a zabývám se vývojem jeho myšlení. Ve druhé části ...
The Pedagogical heritage of John Amos Comenius with the emphasis of moral education is the main theme in my theses. The first part is concentrated on Comenius` sources and thinking developement. The second part is about ...
The Pedagogical heritage of John Amos Comenius with the emphasis of moral education is the main theme in my theses. The first part is concentrated on Comenius` sources and thinking developement. The second part is about ...
Vnímání ženství a žen v náboženské filosofii Vladimíra Solovjova a Nikolaje Berďajeva
Perception of Feminity and Women in the Religious Philosophy of Vladimir Solovyov and Nikolai Berdyaev
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Noble, Ivana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 06. 2016
Fakulta / součást: Evangelická teologická fakulta / Protestant Theological Faculty
Abstrakt: Tato práce se zabývá vnímáním ženství a žen v náboženské filosofii Vladimíra Solovjova a Nikolaje Berďajeva. V úvodní kapitole jsou představeny důvody, proč toto téma považuji za důležité a proč se jím budu zabývat. První ...
The thesis deals with perception of feminity and women in the religious philosophy of Vladimir Solovyov and Nikolai Berdyaev. In the introductory chapter I present my motivation for choosing this topic, and the reasons why ...
The thesis deals with perception of feminity and women in the religious philosophy of Vladimir Solovyov and Nikolai Berdyaev. In the introductory chapter I present my motivation for choosing this topic, and the reasons why ...