Zobrazit minimální záznam

Influencers and marketing strategies
dc.contributor.advisorSyřiště, Ivo
dc.creatorBeneš, Jan Matyáš
dc.date.accessioned2023-07-24T14:41:48Z
dc.date.available2023-07-24T14:41:48Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/180450
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on influencers of children, advertising, and persuasion, mainly in the internet environment and on marketing and sociological-psychological strategies affecting the child population and others. It deals with the ways that marketers use to persuade clients to buy and to communicate. Part of the thesis is an essential description of influencers targeting children, an analysis of selected social networks, and making money on social networks. KEYWORDS Children influencers, persuasion, strategies of influencers, advertisement, marketingen_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na influencery dětí, reklamu, přesvědčování převážně v internetovém prostředí a na marketingové a sociologicko-psychologické strategie ovlivňující nejenom dětskou populaci. Zabývá se způsoby a technikami, kterých marketéři využívají při přesvědčování klientů, a hlavně dětí ke koupi a při komunikaci. Součástí práce je základní popis influencerů, kteří se zaměřují na děti; rozbor vybraných sociálních sítí a vydělávání na sociálních sítí. KLÍČOVÁ SLOVA Dětští influnceři, přesvědčování, strategie influencerů, reklama, marketingcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectChildren influencersen_US
dc.subjectpersuasionen_US
dc.subjectstrategies of influencersen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectDětští influenceřics_CZ
dc.subjectpřesvědčovánícs_CZ
dc.subjectstrategie influencerůcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.titleInfluenceři a marketingové strategiecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-05-16
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId237454
dc.title.translatedInfluencers and marketing strategiesen_US
dc.contributor.refereeDuschinská, Karolina
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Technology Oriented at Education - Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Technology Oriented at Education - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zaměřuje na influencery dětí, reklamu, přesvědčování převážně v internetovém prostředí a na marketingové a sociologicko-psychologické strategie ovlivňující nejenom dětskou populaci. Zabývá se způsoby a technikami, kterých marketéři využívají při přesvědčování klientů, a hlavně dětí ke koupi a při komunikaci. Součástí práce je základní popis influencerů, kteří se zaměřují na děti; rozbor vybraných sociálních sítí a vydělávání na sociálních sítí. KLÍČOVÁ SLOVA Dětští influnceři, přesvědčování, strategie influencerů, reklama, marketingcs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on influencers of children, advertising, and persuasion, mainly in the internet environment and on marketing and sociological-psychological strategies affecting the child population and others. It deals with the ways that marketers use to persuade clients to buy and to communicate. Part of the thesis is an essential description of influencers targeting children, an analysis of selected social networks, and making money on social networks. KEYWORDS Children influencers, persuasion, strategies of influencers, advertisement, marketingen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV