Influenceři a marketingové strategie
Influencers and marketing strategies
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/180450Identifikátory
SIS: 237454
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Duschinská, Karolina
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Informační technologie se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
16. 5. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Dětští influenceři, přesvědčování, strategie influencerů, reklama, marketingKlíčová slova (anglicky)
Children influencers, persuasion, strategies of influencers, advertisement, marketingTato bakalářská práce se zaměřuje na influencery dětí, reklamu, přesvědčování převážně v internetovém prostředí a na marketingové a sociologicko-psychologické strategie ovlivňující nejenom dětskou populaci. Zabývá se způsoby a technikami, kterých marketéři využívají při přesvědčování klientů, a hlavně dětí ke koupi a při komunikaci. Součástí práce je základní popis influencerů, kteří se zaměřují na děti; rozbor vybraných sociálních sítí a vydělávání na sociálních sítí. KLÍČOVÁ SLOVA Dětští influnceři, přesvědčování, strategie influencerů, reklama, marketing
This bachelor thesis focuses on influencers of children, advertising, and persuasion, mainly in the internet environment and on marketing and sociological-psychological strategies affecting the child population and others. It deals with the ways that marketers use to persuade clients to buy and to communicate. Part of the thesis is an essential description of influencers targeting children, an analysis of selected social networks, and making money on social networks. KEYWORDS Children influencers, persuasion, strategies of influencers, advertisement, marketing