Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Marketing research comparing fitness centers in Sedlčany
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/178909Identifikátory
SIS: 248560
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opelík, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 1. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby, servicescape, marketingKlíčová slova (anglicky)
services, sport, quality, fitness, sports services, servicescape, marketingNázev práce: Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit preference zákazníků ve dvou vybraných fitness centrech v Sedlčanech. Dalším úkolem je na základě takto zjištěných poznatků navrhnout řadu doporučení pro majitele fitness center, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků těchto fitness center. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda dotazníkového šetření. Konkrétně šlo o kvantitativní výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazníku. Tato práce bude čerpat jak z primárních, tak i sekundárních dat. Primární data byla získána pomocí elektronického dotazníku, který byl uskutečněn s návštěvníky fitness center PeVan Gym a Vltavan sport. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění preferencí zákazníků zkoumaných fitness center, na jejichž základě bylo následně vytvořeno doporučení pro budoucí vývoj daných fitness center. Jako nejdůležitější preferenci pro výběr fitness centra patří kvalita strojů. Dále respondenti při výběru fitness centra dbají nejvíce na umístění zařízení. Dalším důležitým faktorem při výběru fitness centra respondenti uvedli doporučení a jako třetí faktor uvedli cenu nabízených služeb. Klíčová slova: služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby,...
Ttitle: Marketing research comparing fitness centers in Sedlčany Objectives: The aim of this bachelor's thesis is to use quantitative research to find out the preferences of customers in two selected fitness centers in Sedlčany. the next task is to propose a series of recommendations for fitness center owners, based on the knowledge obtained in this way, which would lead to an increase in the satisfaction of the customers of these fitness centers. Method: In this bachelor's thesis, the questionnaire survey method was used. Specifically, it was a quantitative research that took place through an electronic questionnaire. This work will draw on both primary and secondary data. Primary data was obtained using an electronic questionnaire, which was conducted with visitors to the fitness centers PeVan Gym and Vltavan sport. Results: The result of the work is the identification of the preferences of the customers of the investigated fitness centers, on the basis of which a recommendation for the future development of the given fitness centers was subsequently created. The most important preference for choosing a fitness center is the quality of the machines. Furthermore, when choosing a fitness center, respondents pay the most attention to the location of the equipment. Respondents cited recommendations...