Zobrazit minimální záznam

Art education online and at home? The role of parents in art education during distance learning.
dc.contributor.advisorJakubcová Hajdušková, Lucie
dc.creatorRůžičková, Veronika
dc.date.accessioned2022-10-04T17:48:42Z
dc.date.available2022-10-04T17:48:42Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/175904
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the role of parents in art education during distance learning. In the theoretical part of the thesis, supported by literature and internet sources, it looks at the topic from different angles. The first half of the theoretical part deals with the role of the parent in art education in general. The second part of the thesis maps the situation regarding distance learning. The subject of art education is treated in the thesis with a particular focus on the second level of primary school, as this is the age group concerned by the research probe that is the content of the empirical part of the thesis. The didactic part of the thesis focuses on projects that arose from the situation of the COVID- 19 pandemic and the subsequent closure of schools. It describes the projects of each institution and the institution itself and mentions some of their accompanying programmes. It also elaborates on the artworks of specific artists related to the central theme of the thesis. The author uses the projects and works studied to create her own didactic proposal, which is also part of the didactic part of the thesis. The empirical part elaborates the role of the parent in distance learning art education on the basis of specific cases. It has the character of a qualitative research probe...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce zpracovává roli rodičů ve výtvarném vzdělávání během distanční výuky. V teoretické části práce, s oporou v odborné literatuře a internetových zdrojích, nahlíží téma z různých úhlů. První polovina teoretické části pojednává o roli rodiče ve výtvarném vzdělávání obecně. Její druhá část pak mapuje situaci ohledně distanční výuky. Předmět výtvarná výchova je v práci zpracováván zejména se zaměřením na 2. stupeň základní školy, jelikož právě této věkové skupiny se dotýká výzkumná sonda, jež je obsahem empirické části práce. Didaktická část práce je zaměřena na projekty, vzniklé na základě situace ohledně pandemie COVID-19 a následného uzavření škol. Popisuje projekty jednotlivých institucí i instituce samotné a zmiňuje některé jejich doprovodné programy. Zpracovává rovněž výtvarná díla konkrétních autorů, týkající se ústřední tematiky práce. Prostudované projekty a díla autorka využívá k vytvoření vlastního didaktického návrhu, který je rovněž součástí didaktické části práce. Empirická část zpracovává roli rodiče v distanční výuce výtvarné výchovy na základě konkrétních případů. Má charakter kvalitativní výzkumné sondy a využívá metod případové studie a etnografie. Respondenty výzkumné sondy se staly tři typy rodičů a jejich děti. Závěrem práce je její výtvarná část, která zpracovává...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectdistance art educationen_US
dc.subjectparenten_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectpupilen_US
dc.subjectart and cultureen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectdistanční výtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectrodičcs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectžákcs_CZ
dc.subjectuměnícs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.subjectspoluprácecs_CZ
dc.titleVýtvarka on-line a doma? Role rodičů ve výtvarném vzdělávání během distanční výuky.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-08
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId234068
dc.title.translatedArt education online and at home? The role of parents in art education during distance learning.en_US
dc.contributor.refereeVačkář, Adam
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineArt Education Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineVýtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVýtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enArt Education Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce zpracovává roli rodičů ve výtvarném vzdělávání během distanční výuky. V teoretické části práce, s oporou v odborné literatuře a internetových zdrojích, nahlíží téma z různých úhlů. První polovina teoretické části pojednává o roli rodiče ve výtvarném vzdělávání obecně. Její druhá část pak mapuje situaci ohledně distanční výuky. Předmět výtvarná výchova je v práci zpracováván zejména se zaměřením na 2. stupeň základní školy, jelikož právě této věkové skupiny se dotýká výzkumná sonda, jež je obsahem empirické části práce. Didaktická část práce je zaměřena na projekty, vzniklé na základě situace ohledně pandemie COVID-19 a následného uzavření škol. Popisuje projekty jednotlivých institucí i instituce samotné a zmiňuje některé jejich doprovodné programy. Zpracovává rovněž výtvarná díla konkrétních autorů, týkající se ústřední tematiky práce. Prostudované projekty a díla autorka využívá k vytvoření vlastního didaktického návrhu, který je rovněž součástí didaktické části práce. Empirická část zpracovává roli rodiče v distanční výuce výtvarné výchovy na základě konkrétních případů. Má charakter kvalitativní výzkumné sondy a využívá metod případové studie a etnografie. Respondenty výzkumné sondy se staly tři typy rodičů a jejich děti. Závěrem práce je její výtvarná část, která zpracovává...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the role of parents in art education during distance learning. In the theoretical part of the thesis, supported by literature and internet sources, it looks at the topic from different angles. The first half of the theoretical part deals with the role of the parent in art education in general. The second part of the thesis maps the situation regarding distance learning. The subject of art education is treated in the thesis with a particular focus on the second level of primary school, as this is the age group concerned by the research probe that is the content of the empirical part of the thesis. The didactic part of the thesis focuses on projects that arose from the situation of the COVID- 19 pandemic and the subsequent closure of schools. It describes the projects of each institution and the institution itself and mentions some of their accompanying programmes. It also elaborates on the artworks of specific artists related to the central theme of the thesis. The author uses the projects and works studied to create her own didactic proposal, which is also part of the didactic part of the thesis. The empirical part elaborates the role of the parent in distance learning art education on the basis of specific cases. It has the character of a qualitative research probe...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantBlašková, Helena
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV