Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Marketing mix FC Tango Brno
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/1755Identifikátory
SIS: 182717
Katalog UK: 990021225640106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 1. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandisingKlíčová slova (anglicky)
Marketing, marketing of sport, marketing and communication mix, sport, futsal, merchandisingNázev: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se zjistilo, jaké nástroje klub využívá a naopak, v jakých vidí nedostatky. Především nástroje komunikace nejsou zcela efektivně využívány, a tak bylo třeba navrhnout možná opatření, která by vedla k jejich zlepšení v budoucích letech. Návrhy byly sestrojeny tak, aby vyhovovaly všem možnostem klubu a byly pro klub realizovatelné. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandising
Title: Marketing mix FC Tango Brno Objectives: The objective of this bachelor thesis is to analyze marketing and communication mix of futsal club FC Tango Brno, to highlight the strenghts and weaknesses and propose measures for its improvement. Methods: What I needed to do in my thesis was to analyze the internal documents as well as focus on the current situation of the club and also to create a collection of club's data (economic data). Furthermore, I also used a ,,interview method" with the club's president Jiří Štěrba, players and fans representative. Results: Based on the analysis of the marketing and communication mix of a futsal club it was found what kind of marketing resources the club uses and where the lack of use of these tools can be seen. Mainly the communication tools have not been effectively used so it is necessery to suggest the steps leading to their improvement in the following years. Suggestions were formulated in a way they would go down with possibilities of the club and were realizable. Keywords: Marketing, marketing of sport, marketing and communication mix, sport, futsal, merchandising
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
