Koncepce interního PR na FTVS UK
The concept of internal PR at Faculty of Physical Education and Sport of Charles University
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175423Identifikátory
SIS: 225535
Kolekce
- Kvalifikační práce [8831]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opelík, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
6. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
komunikační mix, public relations, interní PR, image, studenti, koncepceKlíčová slova (anglicky)
communication mix, public relations, internal PR, image, students, conceptNázev: Koncepce interního PR na UK FTVS Cíle: Cílem diplomové práce je sestavit koncepci interních public relations na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy pro akademický rok 2022/2023 na základě provedených analýz a výzkumu mezi studenty fakulty. Metody: Pro marketingový výzkum byla použita metoda skupinové diskuse, která pomohla pochopit, jaké jsou konkrétní očekávání a klíčové požadavky studentů v komunikaci vůči vedení fakulty a jak studenti vnímají, že jsou tato očekávání a požadavky na UK FTVS naplňovány. Společně s využitím zúčastněného pozorování mohla být sestavena analýza interní skupiny a využívaných nástrojů interních PR. Výsledky: Z uskutečněného výzkumu vyplývá, že studenti jsou na fakultě celkově spokojeni, nicméně vnímají určité nedostatky v komunikaci vedení školy. Největší problém je spatřován v nedostatečné, pozdní a částečné komunikaci, která se objevuje jak při komunikování informací o studiu, tak při informování o jiných skutečnostech na fakultě. Tato neinformovanost se projevuje v rámci ne zcela vhodného využívání některých nástrojů pro interní komunikaci. Nástroje a oblasti, které byly v diskusi nejvíce připomínkovány, jsou studijní oddělení, e-mailová korespondence a využití webových stránek a sociálních sítí jako hlavních komunikačních nástrojů interních PR....
Title: The concept of internal PR at Faculty of Physical Education and Sport of Charles University Objectives: The aim of the master's thesis is to compile the concept of internal PR at the Faculty of Physical Education and Sport at Charles University for the academic year 2022/2023 based on analysis and research performed among students of the faculty. Methods: For marketing research was used a method of group discussion that helped to understand what specific expectations and key requirements of students in communication with the faculty management are and how students perceive that these expectations and requirements are being met at this faculty. Together with the use of participant observation, an analysis of the internal group and the internal PR tool used by the faculty could be compiled. Results: The conducted research shows that students are at the faculty generally satisfied, but they perceive certain shortcomings in the communication of the school management. The biggest problem is seen in insufficient, late and partial communication that appears both when communicating information about studies and when informing about other facts at the faculty. This lack of information is manifested in the not entirely appropriate use of some tools for internal communication. The tools and areas that...