Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi
The popularity of ČT sport in comparison with to other television stations
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175339Identifikátory
SIS: 235453
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
2. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketingový výzkum, sportovní vysílání, sportovní stanice, popularita, televizeKlíčová slova (anglicky)
marketing research, sports broadcasting, sports stations, popularity, televisionNázev: Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je v rámci marketingového výzkumu zjištění a popsání popularity sportovní stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi. Práce je zaměřena na zjištění popularity u diváků této televizní stanice prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr na základě provedeného výzkumu sepsat určitá možná doporučení. Metody: Marketingový výzkum spočíval ve využití kvantitativní metody. Pro marketingový výzkum popularity stanice ČT sport byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím webové stránky Survio.com. Teoretická část práce vychází z rešerše literatury. Výsledky: Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že kromě zjišťování samotné popularity je velmi důležité brát v úvahu, jak se na ní díváme. Stanice ČT sport je stále mezi pasivními diváky sportu populární (oblíbená) a známá. Diváci preferují její sportovní přenosy a jsou s nimi spokojeni. S prací osobností, které jsou vidět v rámci vysílání, jsou také poměrně spokojeni. Nejznámějšími a nejoblíbenějšími tvářemi jsou především komentátoři - Robert Záruba a Jaromír Bosák. Faktem je, že část diváků reflektuje nedostatečnou nabídku přenosů konkrétních sportů - fotbal. Na druhou stranu pravidelné pořady a...
Title: The popularity of ČT sport in comparison with to other television stations Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to find out and describe the popularity of the sports station ČT sport in comparison with other television stations. Thesis is aimed at establishing the popularity of this television station of viewers through a questionnaire survey. At the end of the thesis, based on the research, mention possible recommendations. Methods: The marketing research of this thesis has consisted in the use of a quantitative method. For this research of popularity of television channel ČT sport was used a method of electronic inquiry published on the server Survio.com. The theoretical part is based on the literature research. Results: According to the held research, it was found out that in addition to determining the popularity itself, it is very important to take into account how we look at it. The station ČT sport is still pretty popular and well-known among passive sport viewers. The viewers prefer its sports broadcasts also they are satisfied with them. They are also relatively pleased with the work of the personalities who can be seen in the broadcast. The most famous and popular faces are the commentators - Robert Záruba and Jaromír Bosák. The fact is that part of the audience...
