Koncepce Running Mallu a návrhy na jeho propagaci
Concept of Running Mall and proposals for its promotion
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/1745Identifikátory
SIS: 164911
Kolekce
- Kvalifikační práce [8733]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šťastný, Šimon
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 1. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
běh, sport, propagace, Running Mall, běžecký klub, běžecký obchod, marketingKlíčová slova (anglicky)
running, sport, promotion, Running Mall, running club, running store, marketingNázev: Koncepce Running Mallu a návrhy na jeho propagaci Cíle: Hlavním cíle této práce je představení běžeckého centra Running Mall a přiblížení jeho koncepce a zjištění jeho propagace. Dále se autorka pokusí přijít s novými návrhy, jak podpořit propagaci Running Mallu. Metody: V této práci byla využita kvantitativní metoda, a to analýza interních dokumentů. Zároveň kvalitativní metodou bylo provedeno hloubkového interview se třemi respondenty a zúčastněné pozorování. Díky rozhovorům byly zjištěné informace ohledně koncepce běžeckého centra a jeho marketingové komunikaci. Z interních dokumentů autorka zjistil podklady k charakterizování členské základny běžeckého klubu. Výsledky: Byla zjištěna celková koncepce běžeckého centra Running Mall, který nabízí komplexní služby pro rekreační běžce. Tyto služby jsou jedinečné a v České Republice nic podobného neexistuje. Dále bylo zjištěno, že díky malým finančním prostředkům je dosavadní marketingová komunikace vedena především skrz on-line marketing, ale do budoucna by se měla zvyšovat výše finančních prostředků a s tím i množství komunikačních kanálů. Na základě zjištěných informací byly navrženy formy propagace, které by běžeckému centru do budoucna mohly zajistit větší objem běžců a celkově návštěvníků Running Mallu. Klíčová slova: Running Mall, běh,...
Title: Concept of Running Mall and proposals for its promotion Objectives: The aim of this work is to introduce a running center Running Mall and make its concept clearer and introduce its promotion. Author attempts to come up with new proposals of how to support the promotion. Methods: This thesis is used quantitative method which is the analysis of intern documents and also the qualitative method which is interview with three respondents and participant observation. Author came up with information concerning the concept of running centre and its promotion according to interviews. Data concerning the membership base are detected from the intern documents. Results: The concept of Running Mall, which offers a complex service for recreational runners, was found. Those services are unique and there is nothing similar anywhere else in the Czech Republic. Also, it was found, that according to a very small financial amount of money for their promotion, the marketing communication is based on on-line marketing, but the future should bring more of the financial resources and along that increase ways of its communication channels. New proposals are based on detected information from which should ensure a bigger number of runners and also a bigger number of total visitors to Running Mall. Keywords: Running...