Zobrazit minimální záznam

Real application of art education content to children with individual education plan
dc.contributor.advisorKitzbergerová, Leonora
dc.creatorZrucká, Vendula
dc.date.accessioned2022-04-07T09:05:04Z
dc.date.available2022-04-07T09:05:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/170654
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zabývat se mírou reálného uplatnění výukových cílů výtvarné výchovy. Jako výzkumná metoda byla použita případová studie čtyř žáků druhého stupně základní školy s individuálním vzdělávacím plánem. Pomocí této studie bylo zkoumáno reálné uplatnění vzdělávacích obsahů výtvarné výchovy u dětí s individuálním vzdělávacím plánem na druhém stupni základní školy. Práce se zabývá tím, do jaké míry a zda vůbec je v hodinách výtvarné výchovy na klasické základní škole možné dosáhnout u dětí s individuálním vzdělávacím plánem naplnění vzdělávacích cílů. Na základně analýzy několika žákovských výtvarných projektů se autorka zabývá mírou dosažitelnosti dílčích výukových cílů výtvarné výchovy. Pro lepší představu autorka nabízí i srovnání s žáky druhého stupně základní školy bez individuálního vzdělávacího plánu, kteří budou vybráni nenáhodným kriteriálním výběrem a také ze základní umělecké školy, kteří budou rovněž vybráni metodou nenáhodného kriteriálního výběru a u kterých se předpokládá větší zápal a případně i větší míra talentu pro výtvarnou činnost.cs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of this theses is to determine a rate of real fulfillment of educational goals in the art education. As a research method there will be used a case study of four pupils in the secondary school with an individual educational plan. The study will focus on real application of the educational content of the art educaion for these children. The author will find out to what extent and if it is even possible to achieve educational goals for children with individual education plan in real art education classes at a standard elementary school. Using several art activities, she will diagnose the achieved level of individual educational objectives in the art education. For a better idea, there will be also offered a comparison of the secondary school children without individual education plan, selected by random selection, with children from an art secondary school, who will be selected by random selection as well, and who are expected to be more talented and passionate about art activities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectframework education programmeen_US
dc.subjecteducational contenten_US
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectelementary schoolen_US
dc.subjectindividual educational planen_US
dc.subjectspecial educational needsen_US
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs_CZ
dc.subjectvzdělávací obsahcs_CZ
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs_CZ
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs_CZ
dc.titleReálné uplatnění vzdělávacích obsahů výtvarné výchovy u dětí s IVPcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-10
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId226661
dc.title.translatedReal application of art education content to children with individual education planen_US
dc.contributor.refereeFulková, Marie
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je zabývat se mírou reálného uplatnění výukových cílů výtvarné výchovy. Jako výzkumná metoda byla použita případová studie čtyř žáků druhého stupně základní školy s individuálním vzdělávacím plánem. Pomocí této studie bylo zkoumáno reálné uplatnění vzdělávacích obsahů výtvarné výchovy u dětí s individuálním vzdělávacím plánem na druhém stupni základní školy. Práce se zabývá tím, do jaké míry a zda vůbec je v hodinách výtvarné výchovy na klasické základní škole možné dosáhnout u dětí s individuálním vzdělávacím plánem naplnění vzdělávacích cílů. Na základně analýzy několika žákovských výtvarných projektů se autorka zabývá mírou dosažitelnosti dílčích výukových cílů výtvarné výchovy. Pro lepší představu autorka nabízí i srovnání s žáky druhého stupně základní školy bez individuálního vzdělávacího plánu, kteří budou vybráni nenáhodným kriteriálním výběrem a také ze základní umělecké školy, kteří budou rovněž vybráni metodou nenáhodného kriteriálního výběru a u kterých se předpokládá větší zápal a případně i větší míra talentu pro výtvarnou činnost.cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of this theses is to determine a rate of real fulfillment of educational goals in the art education. As a research method there will be used a case study of four pupils in the secondary school with an individual educational plan. The study will focus on real application of the educational content of the art educaion for these children. The author will find out to what extent and if it is even possible to achieve educational goals for children with individual education plan in real art education classes at a standard elementary school. Using several art activities, she will diagnose the achieved level of individual educational objectives in the art education. For a better idea, there will be also offered a comparison of the secondary school children without individual education plan, selected by random selection, with children from an art secondary school, who will be selected by random selection as well, and who are expected to be more talented and passionate about art activities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV