Show simple item record

dc.contributor.authorHájková, J.
dc.date.accessioned2021-11-25T05:04:48Z
dc.date.available2021-11-25T05:04:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/169149
dc.description.abstractČlánek předkládá středoškolským učitelům zeměpisu návrh, jak se studenty realizovat terénní výzkum půd a jeho výsledky využít k tvorbě jednoduchého kartografického díla. Smyslem projektu je podpořit samostatnou badatelskou činnost žáků a rozvinout u nich odpovídající dovednosti.cs
dc.language.isocs
dc.titleMapování půd pro středoškolákycs
dc.typePříspěvek v časopisucs
dc.description.startPage18
dcterms.isPartOf.nameGeografické rozhledycs
dcterms.isPartOf.journalYear2015
dcterms.isPartOf.journalVolume25
dcterms.isPartOf.journalIssue2
dcterms.isPartOf.issn1210-3004
dc.identifier.lisID000224543


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV