dc.contributor.advisor | Hájková, Jana | |
dc.creator | Nykodýmová, Simona | |
dc.date.accessioned | 2017-04-11T14:38:21Z | |
dc.date.available | 2017-04-11T14:38:21Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/16882 | |
dc.description.abstract | Z následujících kapitol teoretické části je zřejmé, že vývoj motoriky člověka by měl vyústit tegraci jednotlivých komponent motoriky. Není pochyb o tom, že jsou motorické schopnosti vázány a navzájem se ovlivňují. Jedním z cílů této práce bylo zjistit, jaká pozornost je ována obratnostním schopnostem, jejich diagnostice a rozvoji ve školní tělesné výchově a ve cializovaných tréninkových jednotkách jednotlivých sportů | cs_CZ |
dc.description.abstract | Pohyb je přirozenou součástí života a také jeho základním projevem. Lidský organismus je řizpůsoben aktivní činnosti. Pohyb má vliv nejen při práci, lokomoci ale i na tělesné a duševní linkce a krátkodobý i dlouhodobý zdravotní stav. Tento pojem je součástí snad každé diplomové ráce, která souvisí s tělovýchovou, proto ho úvodem zmiňuji. Jednou z aktivních činností je sport. Společnost nám nabízí sport v mnoha formách a na anoha úrovních, od rekreační formy tělesné aktivity až po vrcholový sport. Sport a pohybová ktivita působí na osobnost člověk a jeho vývoj pozitivně. Ke sportu musí děti někdo vést. Některé děti sice tíhnou k nějakému sportu, což ukazuje, že rndou jistě pohybově nadanější, jiné však potřebují silnější motivaci. Motivací dětí k pohybu je /ětšinou hra se zhodnocením a srovnáním. Testování lidské výkonnosti a zdatnosti bylo popsáno v mnoha publikací domácích i zahraničních. Tělesná výkonnost a zdatnost také úzce souvisí s posuzováním zdravotního stavu člověka. Z výsledků testů může učitel či trenér mnoho rozpoznat o tělesném a zdravotním stavu fiítěte. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Obratnostní schopnosti u dětí 10-11 letých s různým sportovním zaměřením | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-25 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20321 | |
dc.title.translated | Dexterity of 10-11 Year-old Children in Various Sports | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 000572325 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Z následujících kapitol teoretické části je zřejmé, že vývoj motoriky člověka by měl vyústit tegraci jednotlivých komponent motoriky. Není pochyb o tom, že jsou motorické schopnosti vázány a navzájem se ovlivňují. Jedním z cílů této práce bylo zjistit, jaká pozornost je ována obratnostním schopnostem, jejich diagnostice a rozvoji ve školní tělesné výchově a ve cializovaných tréninkových jednotkách jednotlivých sportů | cs_CZ |
uk.abstract.en | Pohyb je přirozenou součástí života a také jeho základním projevem. Lidský organismus je řizpůsoben aktivní činnosti. Pohyb má vliv nejen při práci, lokomoci ale i na tělesné a duševní linkce a krátkodobý i dlouhodobý zdravotní stav. Tento pojem je součástí snad každé diplomové ráce, která souvisí s tělovýchovou, proto ho úvodem zmiňuji. Jednou z aktivních činností je sport. Společnost nám nabízí sport v mnoha formách a na anoha úrovních, od rekreační formy tělesné aktivity až po vrcholový sport. Sport a pohybová ktivita působí na osobnost člověk a jeho vývoj pozitivně. Ke sportu musí děti někdo vést. Některé děti sice tíhnou k nějakému sportu, což ukazuje, že rndou jistě pohybově nadanější, jiné však potřebují silnější motivaci. Motivací dětí k pohybu je /ětšinou hra se zhodnocením a srovnáním. Testování lidské výkonnosti a zdatnosti bylo popsáno v mnoha publikací domácích i zahraničních. Tělesná výkonnost a zdatnost také úzce souvisí s posuzováním zdravotního stavu člověka. Z výsledků testů může učitel či trenér mnoho rozpoznat o tělesném a zdravotním stavu fiítěte. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990005723250106986 | |