Klavír jako didaktický prostředek učitele hudební výchovy na 1. stupni základních škol
Piano as a didactic aid in music lessons at primary schools
dizertační práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/16625Identifikátory
SIS: 125058
Kolekce
- Kvalifikační práce [19258]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nedělka, Michal
Zenkl, Luděk
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Hudební teorie a pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Oddělení pro vědeckou činnost
Datum obhajoby
27. 6. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Disertační práce se věnuje problematice klavírů jako didaktického prostředku v hodinách hudební východy na 1. stupni základní školy. S ohledem na požadavky kladené na profesní kompetence učitele stanovuje soubor požadovaných nástrových kompetencí a navrhuje konkrétní výstupy výuky hry na nástroj absolventa učitelství na 1. stupni základní školy. Uvádí možnosti pedagogického uplatnění klavírní hry a výstupy žáka hudební výchony na 1. stupni základní školy v souvislosti s klavírem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The PhD thesis deals with the issue of piano as a didactic aid in music lessons at primary schools. In view of teachers' professional competences, it establishes a set of required teacher's competences concerning piano playing and outlines specific outputs of instrumental training of pre-service graduate students. It brings out possibilities of piano application in the educational context and piano related outputs of primary school pupils. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)