Možnosti produktové spolupráce s UK FTVS
Possibilities of product placement cooperation with FTVS UK
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/1643Identifikátory
SIS: 142153
Katalog UK: 990021222020106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zelenka, Radim
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Sporty v přírodě
Datum obhajoby
17. 1. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
partnerství, propagace, product placement, sponzoringKlíčová slova (anglicky)
partnership, promotion, product placement, sponsorshipNázev: Možnosti produktové spolupráce s FTVS UK Cíle: Hlavním cílem této práce je zanalyzovat stávající nabídku KSP FTVS UK, která slouží k navázání spolupráce mezi katedrou a potenciálními partnery a navrhnout možné zlepšení. Dílčím cílem je sestavení analýzy PEST a SWOT Katedry sportů v přírodě, jakožto vybraného zástupce fakulty. Metody: V práci jsou použity metody analýzy dokumentů, SWOT a PEST. Tyto metody SWOT jsou aplikovány na vybranou Katedru sportů v přírodě. Výsledky: Výsledná nabídka obsahuje veškeré podstatné a určující informace o Katedře sportů v přírodě FTVS UK, které mohou být použity v případě navazování spolupráce s potenciálními partnery. Klíčová slova: partnerství, propagace, product placement, sponzoring
Title: Possibilities of product placement cooperation with FTVS UK Objectives: The aim of this work is to analyze existing offer for potential sponsors, who in future can cooperate with FTVS UK. Side goal is to create the PEST and the SWOT analyses of the Outdoor sports department, as chosen member of FTVS UK. Methods: In this thesis we used a method of the SWOT and the PEST analysis and the analysis of the documents. These methods are applied on the Outdoor sports department. Results: Final offer contains all meaningful and significant information about the Outdoor sports department of FTVS UK which can be used, when creating cooperation with potential partners. Keywords: partnership, promotion, product placement, sponsorship
