dc.contributor.advisor | Daďová, Klára | |
dc.creator | Malambo, Chipo | |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T11:36:26Z | |
dc.date.available | 2022-04-05T11:36:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/147673 | |
dc.description.abstract | Spokojenost rodičů dětí e zdravotním postižením se začleněním do tělesné výchovy Cílem této práce bylo prozkoumat spokojenost rodičů dětí se zdravotním postižením s ohledem na začlenění do tělesné výchovy v České republice. V této práci byl použit průřezový výzkumný design. K měření spokojenosti byl použit průzkum Parent Pe Bailey, 2014). Dvacet sedm rodičů / zákonných zástupců dětí se zdravotním postižením, kte navštěvují tělesnou výchovu v běžných školách, dokončilo průzkum elektronicky V této studii bylo zjištěno, že ačkoli většina rodičů (51,8 %) byla spokojena s kvalifikací učitele tělesné výchovy, méně rodičů uvedlo, že byli spokojeni s komunikací, vztahem a zájmem učitele zná kontraindikace dítěte. Polovina rodičů (50 %), kteří uvedli, že během distanční výuky při pandemii 19 dostávali podporu při výuce, zůstala v této otázce neutrální. Určité rozdíly byly pozorovány u spokojenosti rodičů s inkluzí v tělesné výchově, když byly zohledněny , jako je pohlaví rodiče a zda dítě chodí do školy ve spádové škole. Závěr: Tyto výsledky naznačují, že učitelé tělesné výchovy a vedoucí pracovníci škol by měli při rozhodování o lepších inkluzivních hodinách tělesné výchovy pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami zohlednit spokojenost rodičů. Roli v tom, jak rodiče vnímají inkluzivní tělesnou výchovu, by... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Conclusion: These results suggest that PE teachers, school managers should account for parent satisfaction when making decision for better inclusive PE classes for children with special education needs. Social demographics could also play a role in how parents perceive inclusive PE. However, additional research is recommend ed to explore parental expectations and satisfaction with PE Keywords: Parental Satisfaction, Inclusive ph ysical education, Special needs | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.subject | Parental Satisfaction | en_US |
dc.subject | Inclusive physical education | en_US |
dc.subject | Special needs | en_US |
dc.subject | Spokojenost rodičů | cs_CZ |
dc.subject | inkluzivní tělesná výchova | cs_CZ |
dc.subject | speciální potřeby | cs_CZ |
dc.title | Satisfaction of parents with inclusion of their child in physical education | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-09-02 | |
dc.description.department | Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 226688 | |
dc.title.translated | Spokojenost rodičů s inkluzí jejich dítěte do tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Pavlová, Ilona | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Aplikovaná tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adapted Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Adapted Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Aplikovaná tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Aplikovaná tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adapted Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Aplikovaná tělesná výchova a sport osob se specifickými potřebami | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Adapted Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Spokojenost rodičů dětí e zdravotním postižením se začleněním do tělesné výchovy Cílem této práce bylo prozkoumat spokojenost rodičů dětí se zdravotním postižením s ohledem na začlenění do tělesné výchovy v České republice. V této práci byl použit průřezový výzkumný design. K měření spokojenosti byl použit průzkum Parent Pe Bailey, 2014). Dvacet sedm rodičů / zákonných zástupců dětí se zdravotním postižením, kte navštěvují tělesnou výchovu v běžných školách, dokončilo průzkum elektronicky V této studii bylo zjištěno, že ačkoli většina rodičů (51,8 %) byla spokojena s kvalifikací učitele tělesné výchovy, méně rodičů uvedlo, že byli spokojeni s komunikací, vztahem a zájmem učitele zná kontraindikace dítěte. Polovina rodičů (50 %), kteří uvedli, že během distanční výuky při pandemii 19 dostávali podporu při výuce, zůstala v této otázce neutrální. Určité rozdíly byly pozorovány u spokojenosti rodičů s inkluzí v tělesné výchově, když byly zohledněny , jako je pohlaví rodiče a zda dítě chodí do školy ve spádové škole. Závěr: Tyto výsledky naznačují, že učitelé tělesné výchovy a vedoucí pracovníci škol by měli při rozhodování o lepších inkluzivních hodinách tělesné výchovy pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami zohlednit spokojenost rodičů. Roli v tom, jak rodiče vnímají inkluzivní tělesnou výchovu, by... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Conclusion: These results suggest that PE teachers, school managers should account for parent satisfaction when making decision for better inclusive PE classes for children with special education needs. Social demographics could also play a role in how parents perceive inclusive PE. However, additional research is recommend ed to explore parental expectations and satisfaction with PE Keywords: Parental Satisfaction, Inclusive ph ysical education, Special needs | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |