Analýza marketingového mixu společnosti Oktagon MMA
Analysis of Octagon MMA's marketing mix
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/147627Identifikátory
SIS: 227177
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ledvina, Zdeněk
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
2. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, produkt, cena, distribuce, komunikace, bojové sporty, smíšená bojová uměníKlíčová slova (anglicky)
marketing, product, price, place, promotion, combat sports, mixed martial artNázev: Analýza marketingového mixu organizace Oktagon MMA Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění funkčnosti marketingového mixu organizace Oktagon MMA a navržení vhodných opatření pro zlepšení jeho kvality. Metody: Pro dosažení cíle byl práci použit primární i sekundární výzkum. Primární výzkum byl proveden kvantitativní metodou za pomocí elektronického dotazníku určeného fanouškům organizace a kvalitativní metodou proběhl ve formě polostrukturovaného rozhovoru s majitelem organizace. Sekundární data byla získána z volně dostupných internetových zdrojů i z interních informací, které byly poskytnuty zaměstnanci organizace. Výsledky: Na základě dat získaných výzkumem byly vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu organizace Oktagon MMA týkající se oblastí produktu, ceny, distribuce a komunikace. Dále výsledky výzkumu přinesly informace o převažujícím pozitivním vnímání marketingového mixu organizace jejími fanoušky. Klíčová slova: marketing, produkt, cena, distribuce, komunikace, bojové sporty, smíšená bojová umění
Title: Analysis of Oktagon MMA's marketing mix Objectives: The main objective of this bachelor's thesis is to determine the functionality of the marketing mix of the Oktagon MMA organization and to propose appropriate measures to improve its quality. Methods: Both primary and secondary research was used to achieve the objective. The primary research was carried out using a quantitative method using an electronic questionnaire to the organization's fans and the qualitative method was conducted in the form of a semi-structured interview with the organization's owner. Secondary data was obtained from freely available internet sources as well as from internal information provided by employees of the organization. Results: Based on research data, proposals have been developed to improve the Octagon MMA marketing mix in the areas of product, price, distribution and communication. Furthermore, the results of the research provided information about the prevailing positive perception of the organization's marketing mix by its fans. Keywords: marketing, product, price, place, promotion, combat sports, mixed martial art