Zobrazit minimální záznam

The Impact of Baby Swimming on Introductory and Elementary Swimming Training
dc.contributor.advisorČechovská, Irena
dc.creatorBřízová, Gabriela
dc.date.accessioned2017-04-06T09:53:58Z
dc.date.available2017-04-06T09:53:58Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12789
dc.description.abstractNázev: Vliv "kojeneckého plavání" na přípravnou a základní plaveckou výuku. Cíl: zhodnotit vliv "kojeneckého plavání" na úspěšnost v přípravné a částečně základní plavecké výuce a zjistit, zda u dětí účastnících se kurzů "kojeneckého plavání" mají vliv na přípravnou plaveckou výuku i další okolnosti-např. délka docházky na "kojenecké plavání". Metody: Použili jsme metodu dotazníkového šetření pro rodiče dětí, které navštěvovaly "kojenecké plavání" a pro učitele plavání předškolních dětí. Výsledky: Prokázalo se, že děti, které navštěvovaly "kojenecké plavání" byly výrazně úspěšnější v základních plaveckých dovednostech oproti dětem, které se tohoto plavání neúčastnily. Ale rozdíly v ovládání základů plaveckých způsobů byly pouze nepatrně lepší ve prospěch plavajících dětí. Adaptace na vodní prostředí probíhala v základech u obou skupin stejně, nicméně děti absolvující "kojenecké plavání" působily celkově jistěji. Dále se potvrdila závislost v úspěchu dítěte v přípravné plavecké výuce a délce docházky na "kojenecké plavání". Klíčová slova: vliv, "kojenecké plavání", přípravná plavecká výuka, psychomotorický vývojcs_CZ
dc.description.abstractTHESIS ANNOTATION Title: The Impact of Baby Swimming on Introductory and Elementary Swimming Training Aim: To assess the impact of 'baby swimming' on the successfulness in introductory and partly in elementary swimming training, and to find out whether also other circumstances (for example the length of attendance at 'baby swimming') have some influence on introductory swimming training. Methods: We used a questionnaire method for the parents of children who had attended 'baby swimming' and for instructors Swimming Training. Results: It was proved that children who had attended 'baby swimming' were noticeably more successful in elementary swimming skills compared with children who had not attended baby swimming. However, the differences in mastering the basic swimming skills were only slightly better in the group of children who had done baby swimming. Adaptation to water surroundings progressed in the same way for both groups of children. Nevertheless, children who had attended 'baby swimming' looked more confident in general. Furthermore, it has been proved that there is a connection between a child's successfulness in introductory swimming training and the length of their attendance at 'baby swimming'. Key words: Impact, 'Baby Swimming', Introductory Swimming Training, Psychomotor Developmenten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleVliv "kojeneckého plavání" na úspěšnost předškolních dětí v přípravné plavecké výucecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-17
dc.description.departmentPlavecké sportycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId30155
dc.title.translatedThe Impact of Baby Swimming on Introductory and Elementary Swimming Trainingen_US
dc.contributor.refereeJurák, Daniel
dc.identifier.aleph000947052
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Plavecké sportycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Vliv "kojeneckého plavání" na přípravnou a základní plaveckou výuku. Cíl: zhodnotit vliv "kojeneckého plavání" na úspěšnost v přípravné a částečně základní plavecké výuce a zjistit, zda u dětí účastnících se kurzů "kojeneckého plavání" mají vliv na přípravnou plaveckou výuku i další okolnosti-např. délka docházky na "kojenecké plavání". Metody: Použili jsme metodu dotazníkového šetření pro rodiče dětí, které navštěvovaly "kojenecké plavání" a pro učitele plavání předškolních dětí. Výsledky: Prokázalo se, že děti, které navštěvovaly "kojenecké plavání" byly výrazně úspěšnější v základních plaveckých dovednostech oproti dětem, které se tohoto plavání neúčastnily. Ale rozdíly v ovládání základů plaveckých způsobů byly pouze nepatrně lepší ve prospěch plavajících dětí. Adaptace na vodní prostředí probíhala v základech u obou skupin stejně, nicméně děti absolvující "kojenecké plavání" působily celkově jistěji. Dále se potvrdila závislost v úspěchu dítěte v přípravné plavecké výuce a délce docházky na "kojenecké plavání". Klíčová slova: vliv, "kojenecké plavání", přípravná plavecká výuka, psychomotorický vývojcs_CZ
uk.abstract.enTHESIS ANNOTATION Title: The Impact of Baby Swimming on Introductory and Elementary Swimming Training Aim: To assess the impact of 'baby swimming' on the successfulness in introductory and partly in elementary swimming training, and to find out whether also other circumstances (for example the length of attendance at 'baby swimming') have some influence on introductory swimming training. Methods: We used a questionnaire method for the parents of children who had attended 'baby swimming' and for instructors Swimming Training. Results: It was proved that children who had attended 'baby swimming' were noticeably more successful in elementary swimming skills compared with children who had not attended baby swimming. However, the differences in mastering the basic swimming skills were only slightly better in the group of children who had done baby swimming. Adaptation to water surroundings progressed in the same way for both groups of children. Nevertheless, children who had attended 'baby swimming' looked more confident in general. Furthermore, it has been proved that there is a connection between a child's successfulness in introductory swimming training and the length of their attendance at 'baby swimming'. Key words: Impact, 'Baby Swimming', Introductory Swimming Training, Psychomotor Developmenten_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Plavecké sportycs_CZ
dc.identifier.lisID990009470520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV