Zobrazit minimální záznam

Evaluation of hypermobility in school-age children corresponding to a high level of evidence - literature review
dc.contributor.advisorNováková, Tereza
dc.creatorMarková, Kamila
dc.date.accessioned2021-07-13T06:38:32Z
dc.date.available2021-07-13T06:38:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127393
dc.description.abstractNázev: Hodnocení hypermobility u dětí školního věku odpovídající vysoké úrovni evidence důkazů - literární rešerše Cíle: Tato diplomová́ práce se zaměřuje na shrnutí aktuálních poznatků týkajících se možností hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, které odpovídají vysoké úrovni evidence důkazů. Práce si klade za cíl vyhodnotit nejužívanější metodu, kterou může fyzioterapeut použít a zjistit, jaké jsou nejčastější limity a problémy se kterými se během vyšetření kloubní hypermobility u dětských pacientů můžeme setkat. Metoda: Tato práce je zpracována formou literární rešerše a je rozdělena do dvou částí. První́ část diplomové práce shrnuje obecně problematiku kloubní hypermobility a specifika kloubní hypermobility u dětské populace. Dále jsou v práci podrobně̌ popsány fyzioterapeutické́ metody využívané k hodnocení a diagnostice kloubní hypermobility. Obsahem druhé části jsou tabulky s přehledem výsledků výzkumu a práci uzavírá́ diskuse nad výsledky tykající́ se zhodnocení využití jednotlivých diagnostických metod s ohledem na budoucí́ výzkum. Výsledky: Počet dostupných klinických studií, na jejichž základě bychom mohli vyhodnotit jaké metody odpovídající vysoké úrovni hypermobility jsou užívány k hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, je limitovaný. Z výsledků vyplývá,...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Evaluation of hypermobility in school-age children corresponding to a high level of evidence - literature research Objectives: This diploma thesis is focused on a summary of currently used methods corresponding to a high level of evidence for the diagnosis of joint hypermobility in school-age children. It aims to evaluate the most commonly used methods and procedures that a physiotherapist can use and find out what are the most common limits and problems we may encounter during the examination of joint hypermobility in paediatric patients. Methods: This work is processed in the form of a literature search. It is divided into two parts. The first part of the diploma thesis summarizes the issue of joint hypermobility in general and the specifics of joint hypermobility in the paediatric population. The physiotherapeutic methods, that are used to assess and diagnose joint hypermobility are also described in detail. The second part consists of tables with an overview of research results and the concludes with a discussion of the results concerning the evaluation of the use of individual diagnostic methods with respect to future research. Results: The number of available clinical trials, which would allow us to evaluate which one of the methods, corresponding to a high level of evidence, is the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjecthypermobilitacs_CZ
dc.subjecthypermobilita v dětském věkucs_CZ
dc.subjectškolní věkcs_CZ
dc.subjectvyšetření hypermobilitycs_CZ
dc.subjecthodnocení hypermobilitycs_CZ
dc.subjecthypermobilityen_US
dc.subjectchildren hypermobilityen_US
dc.subjecthypermobility in childrenen_US
dc.subjecthypermobility in school-age childrenen_US
dc.subjecthypermobility scaleen_US
dc.subjecthypermobility testen_US
dc.subjecthypermobility scoreen_US
dc.subjecthypermobility evaluationen_US
dc.subjectschool-age childrenen_US
dc.titleHodnocení hypermobility u dětí školního věku odpovídající vysoké úrovni evidence důkazů - literární rešeršecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-22
dc.description.departmentFyzioterapiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId222237
dc.title.translatedEvaluation of hypermobility in school-age children corresponding to a high level of evidence - literature reviewen_US
dc.contributor.refereeŽáková, Lenka
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysiotherapyen_US
thesis.degree.disciplineFyzioterapiecs_CZ
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Fyzioterapiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzioterapiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysiotherapyen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Hodnocení hypermobility u dětí školního věku odpovídající vysoké úrovni evidence důkazů - literární rešerše Cíle: Tato diplomová́ práce se zaměřuje na shrnutí aktuálních poznatků týkajících se možností hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, které odpovídají vysoké úrovni evidence důkazů. Práce si klade za cíl vyhodnotit nejužívanější metodu, kterou může fyzioterapeut použít a zjistit, jaké jsou nejčastější limity a problémy se kterými se během vyšetření kloubní hypermobility u dětských pacientů můžeme setkat. Metoda: Tato práce je zpracována formou literární rešerše a je rozdělena do dvou částí. První́ část diplomové práce shrnuje obecně problematiku kloubní hypermobility a specifika kloubní hypermobility u dětské populace. Dále jsou v práci podrobně̌ popsány fyzioterapeutické́ metody využívané k hodnocení a diagnostice kloubní hypermobility. Obsahem druhé části jsou tabulky s přehledem výsledků výzkumu a práci uzavírá́ diskuse nad výsledky tykající́ se zhodnocení využití jednotlivých diagnostických metod s ohledem na budoucí́ výzkum. Výsledky: Počet dostupných klinických studií, na jejichž základě bychom mohli vyhodnotit jaké metody odpovídající vysoké úrovni hypermobility jsou užívány k hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, je limitovaný. Z výsledků vyplývá,...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Evaluation of hypermobility in school-age children corresponding to a high level of evidence - literature research Objectives: This diploma thesis is focused on a summary of currently used methods corresponding to a high level of evidence for the diagnosis of joint hypermobility in school-age children. It aims to evaluate the most commonly used methods and procedures that a physiotherapist can use and find out what are the most common limits and problems we may encounter during the examination of joint hypermobility in paediatric patients. Methods: This work is processed in the form of a literature search. It is divided into two parts. The first part of the diploma thesis summarizes the issue of joint hypermobility in general and the specifics of joint hypermobility in the paediatric population. The physiotherapeutic methods, that are used to assess and diagnose joint hypermobility are also described in detail. The second part consists of tables with an overview of research results and the concludes with a discussion of the results concerning the evaluation of the use of individual diagnostic methods with respect to future research. Results: The number of available clinical trials, which would allow us to evaluate which one of the methods, corresponding to a high level of evidence, is the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Fyzioterapiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV