Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka
Marketing communication of long-distance trail Hřebenovka
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/126999Identifikátory
SIS: 223508
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Brtník, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuzeKlíčová slova (anglicky)
trek, digital marketing, website, focus groupNázev: Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh marketingové komunikace pro českou dálkovou pěší trasu Hřebenovka. Vedlejším cílem je poté redesign webových stránek Hřebenovky a návrh obsahu a designu mobilní aplikace. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, byla skupinová online diskuze se začínajícími i zkušenými hikery probíhající formou videokonference. Pro zhodnocení a následný návrh redesignu webových stránek byla provedena obsahová analýza webu. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro dálkovou pěší trasu Hřebenovka na rok 2022. Součástí je návrh struktury a designu webových stránek a aplikace, návrh příspěvků na sociálních sítích, příklad spolupráce s influencerem a návrh doplňkových předmětů. Klíčová slova: trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuze
Title: Marketing communication of long-distance trail Hřebenovka Objectives: The main purpose of this thesis is to create a proposal of marketing communication for Czech long-distance trail Hřebenovka. The secondary purpose is to redesign the Hřebenovka's website and design a layout of a mobile application. Methods: The main method chosen for this thesis was an online focus group with beginners and experienced hikers in form of a videoconference. Content analysis of the website was used for evaluation and subsequent redesign proposal of the website. Results: The result of this thesis is a proposal of a marketing communication for a long-distance trail Hřebenovka for year 2022. The proposal contains design of the website and application, design of posts on social networks, example of cooperation with an influencer and design of additional subjects. Key words: trek, digital marketing, website, focus group