Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka
Marketing communication of long-distance trail Hřebenovka
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/126999Identifiers
Study Information System: 223508
Collections
- Kvalifikační práce [8785]
Author
Advisor
Referee
Brtník, Tomáš
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
17. 6. 2021
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuzeKeywords (English)
trek, digital marketing, website, focus groupNázev: Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh marketingové komunikace pro českou dálkovou pěší trasu Hřebenovka. Vedlejším cílem je poté redesign webových stránek Hřebenovky a návrh obsahu a designu mobilní aplikace. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, byla skupinová online diskuze se začínajícími i zkušenými hikery probíhající formou videokonference. Pro zhodnocení a následný návrh redesignu webových stránek byla provedena obsahová analýza webu. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro dálkovou pěší trasu Hřebenovka na rok 2022. Součástí je návrh struktury a designu webových stránek a aplikace, návrh příspěvků na sociálních sítích, příklad spolupráce s influencerem a návrh doplňkových předmětů. Klíčová slova: trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuze
Title: Marketing communication of long-distance trail Hřebenovka Objectives: The main purpose of this thesis is to create a proposal of marketing communication for Czech long-distance trail Hřebenovka. The secondary purpose is to redesign the Hřebenovka's website and design a layout of a mobile application. Methods: The main method chosen for this thesis was an online focus group with beginners and experienced hikers in form of a videoconference. Content analysis of the website was used for evaluation and subsequent redesign proposal of the website. Results: The result of this thesis is a proposal of a marketing communication for a long-distance trail Hřebenovka for year 2022. The proposal contains design of the website and application, design of posts on social networks, example of cooperation with an influencer and design of additional subjects. Key words: trek, digital marketing, website, focus group