Zobrazit minimální záznam

Creation of an educational course from the lector's perspective in a corporate education environment
dc.contributor.advisorSvobodová, Zuzana
dc.creatorProcházková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-06-18T09:40:49Z
dc.date.available2021-06-18T09:40:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/125992
dc.description.abstractTato diplomová práce je řešena v kontextu firemního vzdělávání zaměstnanců. Cílem je analyzovat optikou lektora dalšího vzdělávání proces tvorby vzdělávacího kurzu. Představuje podnikové vzdělávání pracovníků jako systematický proces v kontextu řízení a rozvoje lidských zdrojů. Zdůrazňuje jeho systematický přístup a provázanost s dalšími činnostmi organizace. Diplomová práce se podrobněji zabývá základními metodami rozvoje a vzdělávání pracovníků uplatňovaných na pracovišti i mimo něj. Definuje termín metody, předkládá jejich základní klasifikaci, způsoby užití v procesu edukace a stručně je charakterizuje. Vymezuje vztahy mezi pojmy pracovník, lidský zdroj a lidský kapitál a objasňuje pojmy vzdělávací projekt, subjekty vzdělávání a další základní pojmy spojené s rozvojem a vzděláváním zaměstnanců v organizaci. Přibližuje současně problematiku vzdělávání dospělých v rámci dalšího vzdělávání, jakožto součást celoživotního vzdělávání a učení každého jedince. Výzkumná část práce je prováděna ve vzdělávací organizaci a respondenty tvoří její zaměstnanci v roli lektora. Prostřednictvím kvalitativního přístupu a nástroje polostrukturovaného rozhovoru byla sbírána kvalitativní výzkumná data. Za využití designu zakotvené teorie a techniky otevřeného kódování práce podrobně analyzuje a interpretuje...cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis is construed in the context of corporate education of employees. Its objective is to examine the process of creating an educational course from the perspective of a teacher of further education. The paper presents corporate training of employees as a systematic process in the context of human resources management and development. It underlines its systematic approach and coherence with other activities of the organization. The diploma thesis deals in more detail with the essential methods of development and education of employees applied both in the workplace and outside of it. Furthermore, the work describes the term of methods, presents their basic classification, ways of using them in the educational process and briefly characterizes them. It defines the relationships between the terms of employee, human resource and human capital and clarifies the concepts of educational project, subjects of education and other fundamental notions related to the development and training of employees in the organization. Simultaneously, the paper zooms in on the issue of adult education in further education, as a part of lifelong learning and learning of each individual. The research part of the work was carried out in the educational organization and the respondents were selected from among...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectMetodycs_CZ
dc.subjectrozvojcs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjectměkké dovednostics_CZ
dc.subjecttechnologiecs_CZ
dc.subjectpracovníkcs_CZ
dc.subjectMethodsen_US
dc.subjectDevelopmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectsoft skillsen_US
dc.subjecttechnologiesen_US
dc.subjectemployeeen_US
dc.titleTvorba vzdělávacího kurzu pohledem lektora v kontextu firemního vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-18
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId226951
dc.title.translatedCreation of an educational course from the lector's perspective in a corporate education environmenten_US
dc.contributor.refereeKříž, Jaroslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.programAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult education and educational managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enAdult education and educational managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce je řešena v kontextu firemního vzdělávání zaměstnanců. Cílem je analyzovat optikou lektora dalšího vzdělávání proces tvorby vzdělávacího kurzu. Představuje podnikové vzdělávání pracovníků jako systematický proces v kontextu řízení a rozvoje lidských zdrojů. Zdůrazňuje jeho systematický přístup a provázanost s dalšími činnostmi organizace. Diplomová práce se podrobněji zabývá základními metodami rozvoje a vzdělávání pracovníků uplatňovaných na pracovišti i mimo něj. Definuje termín metody, předkládá jejich základní klasifikaci, způsoby užití v procesu edukace a stručně je charakterizuje. Vymezuje vztahy mezi pojmy pracovník, lidský zdroj a lidský kapitál a objasňuje pojmy vzdělávací projekt, subjekty vzdělávání a další základní pojmy spojené s rozvojem a vzděláváním zaměstnanců v organizaci. Přibližuje současně problematiku vzdělávání dospělých v rámci dalšího vzdělávání, jakožto součást celoživotního vzdělávání a učení každého jedince. Výzkumná část práce je prováděna ve vzdělávací organizaci a respondenty tvoří její zaměstnanci v roli lektora. Prostřednictvím kvalitativního přístupu a nástroje polostrukturovaného rozhovoru byla sbírána kvalitativní výzkumná data. Za využití designu zakotvené teorie a techniky otevřeného kódování práce podrobně analyzuje a interpretuje...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis is construed in the context of corporate education of employees. Its objective is to examine the process of creating an educational course from the perspective of a teacher of further education. The paper presents corporate training of employees as a systematic process in the context of human resources management and development. It underlines its systematic approach and coherence with other activities of the organization. The diploma thesis deals in more detail with the essential methods of development and education of employees applied both in the workplace and outside of it. Furthermore, the work describes the term of methods, presents their basic classification, ways of using them in the educational process and briefly characterizes them. It defines the relationships between the terms of employee, human resource and human capital and clarifies the concepts of educational project, subjects of education and other fundamental notions related to the development and training of employees in the organization. Simultaneously, the paper zooms in on the issue of adult education in further education, as a part of lifelong learning and learning of each individual. The research part of the work was carried out in the educational organization and the respondents were selected from among...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV