Zobrazit minimální záznam

French region Pays de la Loire
Francouzský region Loira
dc.contributor.advisorKalfiřtová, Eva
dc.creatorUchytilová, Adéla
dc.date.accessioned2017-04-05T11:05:43Z
dc.date.available2017-04-05T11:05:43Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12439
dc.description.abstractCílem diplomové práce Pays de la Loire bylo pomoci učiteli ve výuce francouzštiny založené na poznávání tohoto kraje. Proto se její první část zaměřila na co nejúplnější poskytnutí informací, které může učitel potřebovat, aby mohl tuto výuku úspěšně vést. Kraj je v této části učiteli postupně přibližován z různých úhlů, které se vzájemně prolínají a doplňují, čímž pomáhají komplexnímu přístupu. Slovo dostaly i oblasti, které nejsou obsaženy v pedagogickém zpracování, nicméně je možné se o nich během výuky zmínit a tím ji obohatit. Druhá část diplomové práce byla zpracována jako manuál výuce. Obsahuje tedy kapitolu Fiches "étudiants", tedy listy, se kterými budou v hodině pracovat žáci. Instrukce, jak s nimi zacházet, a další užitečné informace jsou obsažené v kapitole Méthodologie. Vše doplňuje ještě kapitola Réponses, kde se nacházejí řešení ke cvičením. Podklady výuce jsou připraveny tak, aby zároveň rozvíjely jazykové schopnosti žáků a jejich znalosti o kraji Pays de la Loire. Ty jsou obohacovány na základě rozmanitých materiálů, které díky své přístupnosti žáky zároveň při výuce baví, a tím přispívají úspěšnému učení. Diplomantka věří, že i učitelé najdou v této práci mnoho zajímavých pro ně neznámých poznatků.cs_CZ
dc.description.abstractLe mémoire sur les Pays de la Loire a pour but de faciliter l'enseignement du français en s'appuyant sur le vocabulaire relatif cette région. Il veut présenter la région aux élves en mme temps que perfectionner leur français. Le mémoire est divisé en deux parties. La premire partie est largement informative, l'enseignant y trouve toutes les informations dont il pourrait avoir besoin pendant des cours consacrés aux Pays de la Loire. La deuxime partie est un matériel prt pour l'enseignement. La partie informative est divisée en cinq chapitres. Le premier chapitre est consacré l'administration, la politique et la démographie. La région « Pays de la Loire », qui regroupe les départements Loire-Atlantique, Maine-et-Loire, Mayenne, Sarthe et Vendée, n'existe que depuis 1955. Son chef-lieu est Nantes. Les autres grandes villes sont Le Mans et Angers. Ces trois villes font parties des 20 villes françaises les plus grandes. Avec ses 32 082 km2, la région est la cinquime de France. Le deuxime chapitre détaille la géographie physique. La région a reçu son nom de la Loire, qui la traverse et qui se jette ensuite dans l'océan Atlantique. Le littoral atlantique compte 450 km y compris l'Ile de Noirmoutier et l'Ile d'Yeu, ce qui représente 10% du littoral français. L'eau de l'océan est exploitée dans des marais salants, o...en_US
dc.languageFrenchcs_CZ
dc.language.isofr_FR
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePays de la Loirefr_FR
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52528
dc.title.translatedFrench region Pays de la Loireen_US
dc.title.translatedFrancouzský region Loiracs_CZ
dc.contributor.refereeMachleidtová, Silva
dc.identifier.aleph001131149
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce Pays de la Loire bylo pomoci učiteli ve výuce francouzštiny založené na poznávání tohoto kraje. Proto se její první část zaměřila na co nejúplnější poskytnutí informací, které může učitel potřebovat, aby mohl tuto výuku úspěšně vést. Kraj je v této části učiteli postupně přibližován z různých úhlů, které se vzájemně prolínají a doplňují, čímž pomáhají komplexnímu přístupu. Slovo dostaly i oblasti, které nejsou obsaženy v pedagogickém zpracování, nicméně je možné se o nich během výuky zmínit a tím ji obohatit. Druhá část diplomové práce byla zpracována jako manuál výuce. Obsahuje tedy kapitolu Fiches "étudiants", tedy listy, se kterými budou v hodině pracovat žáci. Instrukce, jak s nimi zacházet, a další užitečné informace jsou obsažené v kapitole Méthodologie. Vše doplňuje ještě kapitola Réponses, kde se nacházejí řešení ke cvičením. Podklady výuce jsou připraveny tak, aby zároveň rozvíjely jazykové schopnosti žáků a jejich znalosti o kraji Pays de la Loire. Ty jsou obohacovány na základě rozmanitých materiálů, které díky své přístupnosti žáky zároveň při výuce baví, a tím přispívají úspěšnému učení. Diplomantka věří, že i učitelé najdou v této práci mnoho zajímavých pro ně neznámých poznatků.cs_CZ
uk.abstract.enLe mémoire sur les Pays de la Loire a pour but de faciliter l'enseignement du français en s'appuyant sur le vocabulaire relatif cette région. Il veut présenter la région aux élves en mme temps que perfectionner leur français. Le mémoire est divisé en deux parties. La premire partie est largement informative, l'enseignant y trouve toutes les informations dont il pourrait avoir besoin pendant des cours consacrés aux Pays de la Loire. La deuxime partie est un matériel prt pour l'enseignement. La partie informative est divisée en cinq chapitres. Le premier chapitre est consacré l'administration, la politique et la démographie. La région « Pays de la Loire », qui regroupe les départements Loire-Atlantique, Maine-et-Loire, Mayenne, Sarthe et Vendée, n'existe que depuis 1955. Son chef-lieu est Nantes. Les autres grandes villes sont Le Mans et Angers. Ces trois villes font parties des 20 villes françaises les plus grandes. Avec ses 32 082 km2, la région est la cinquime de France. Le deuxime chapitre détaille la géographie physique. La région a reçu son nom de la Loire, qui la traverse et qui se jette ensuite dans l'océan Atlantique. Le littoral atlantique compte 450 km y compris l'Ile de Noirmoutier et l'Ile d'Yeu, ce qui représente 10% du littoral français. L'eau de l'océan est exploitée dans des marais salants, o...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011311490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV