Návrh inovace hudebně-pohybových her pro žáky základní školy
Suggestion for innovation of rhytmical movement games for students of elementary school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/124304Identifikátory
SIS: 205449
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Fričová, Marie
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Gymnastika
Datum obhajoby
20. 1. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
hudebně-pohybová výchova, Rámcový vzdělávací program, modernizace, tělesná výchova, Školní vzdělávací programKlíčová slova (anglicky)
Rhytmical movement education, General educational programme, renovation, physical education, School educational programmeNázev: Návrh inovace hudebně-pohybových her pro žáky základní školy Cíle: Vytvoření návrhu inovace hudebně-pohybových her v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. Metody: Pro vypracování bakalářské práce byla použita metoda vzorkování, rámcová analýza a komparace. Výsledky: V práci je vytvořen návrh inovace hudebně-pohybových her pro žáky základní školy. Hry obsahují současné hudební skladby, upravený metodický postup a obsahovou složku, příslušný didaktický styl. Klíčová slova: hudebně-pohybová výchova, Rámcový vzdělávací program, modernizace, tělesná výchova, Školní vzdělávací program
Title: Suggestion for innovation of rhytmical movement games for students of elementary school Objectives: Creating suggestion of innovation in accordance to General educational programme for elementary education. Methods: The method of sampling, framework analysis and comparation was used for elaboration of bachelor thesis. Results: The suggestion for innovation of rhytmical movement games for students of elementary school is created in the thesis. The games contain contemporary musical compositions, modified methodological method, content component and appropriate didactic style. Keywords: rhytmical movement education, General educational programme, renovation, physical education, School educational programme
