Zobrazit minimální záznam

Motor skills and elementary school children depending on their lifestyle
dc.contributor.advisorKovaříková, Miroslava
dc.creatorPeroutka, Michal
dc.date.accessioned2021-02-09T09:33:10Z
dc.date.available2021-02-09T09:33:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124269
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje teoretickou část, která se zabývá motorickými schopnostmi, dovednostmi a motorickým učením. Je zde uvedeno také dělení motorických schopností a dovedností na jednotlivé části a jejich vývoj v rámci vývoje jedince. Věnuje se také vlivu a významu pohybových aktivit na zdraví jedince a definuje pohybové aktivity na základní škole. V neposlední řadě obsahuje také krátké pojednání o testování motorických dovedností při základní škole. Další částí této diplomové práci je část výzkumná, ve které je za pomoci testů motorických dovedností testové baterie Unifittest (6-60) zkoumána úroveň pohybových dovedností konkrétních žáků dané základní školy a také formou dotazníku zjišťován životní styl zkoumaného vzorku. Jsou zde uvedeny i výzkumné otázky a hypotézy. Tato část také obsahuje tabulky se získanými hodnotami, zpracované grafy a výsledkové dotazníkové šetření vybraných respondentů. Naměřené hodnoty jsou srovnávány s hodnotícími tabulkami pro chlapce a pro dívky konkrétního věku. Poslední částí této diplomové práce je praktická část, která je zaměřena na zodpovězení výzkumných otázek, potvrzení či vyvrácení stanovených předpokladů. Také zde nalezneme rozbor, zhodnocení a možné uplatnění získaných výsledků v mé pedagogické praxi, protože působím jako učitel na základní škole, kde...cs_CZ
dc.description.abstractMy diploma thesis consists of a theoretical part, which deals with fine motor skills, capabilities and motor learning. I am dedicating myself to divide motor capabilities and skills into separate parts and their progress, particularly the progress of an individual. It also deals with the influence and significance of physical activities to an individual's health and I am also defining the physical activities at a primary school. The following part of my diploma thesis contains a short text about testing motor skills at a primary school. Another part of my diploma thesis is a research, in which the level of movement skills of specific students of the primary school is tested by a test battery UNIFITTEST (6-60), and their lifestyles are questioned in questionnaires. I ask investigative questions and hypotheses. This part also contains tables with acquired results, data processing in graphs and results of questionnaires of chosen participants. I compare the results with statistical tables for boys and girls of the age. The last part of the diploma thesis contains a practical part which explains and answers questions from the research and it also validates or disproves said supposals. We can find an analysis, a validation and how results can be used in pedagogical practice, because I currently teach...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectMotor skillsen_US
dc.subjectelementary schoolen_US
dc.subjectlifestyleen_US
dc.subjectphysicas educationen_US
dc.subjectmotorické dovednostics_CZ
dc.subjectživotní stylcs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectvolnočasové aktivitycs_CZ
dc.titleÚroveň motorických dovedností žáků 2.stupně základní školy v závislosti na vybraných faktorech životním stylucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-01-19
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId211909
dc.title.translatedMotor skills and elementary school children depending on their lifestyleen_US
dc.contributor.refereeKočí, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Special Education - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy speciální pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy speciální pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Special Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce obsahuje teoretickou část, která se zabývá motorickými schopnostmi, dovednostmi a motorickým učením. Je zde uvedeno také dělení motorických schopností a dovedností na jednotlivé části a jejich vývoj v rámci vývoje jedince. Věnuje se také vlivu a významu pohybových aktivit na zdraví jedince a definuje pohybové aktivity na základní škole. V neposlední řadě obsahuje také krátké pojednání o testování motorických dovedností při základní škole. Další částí této diplomové práci je část výzkumná, ve které je za pomoci testů motorických dovedností testové baterie Unifittest (6-60) zkoumána úroveň pohybových dovedností konkrétních žáků dané základní školy a také formou dotazníku zjišťován životní styl zkoumaného vzorku. Jsou zde uvedeny i výzkumné otázky a hypotézy. Tato část také obsahuje tabulky se získanými hodnotami, zpracované grafy a výsledkové dotazníkové šetření vybraných respondentů. Naměřené hodnoty jsou srovnávány s hodnotícími tabulkami pro chlapce a pro dívky konkrétního věku. Poslední částí této diplomové práce je praktická část, která je zaměřena na zodpovězení výzkumných otázek, potvrzení či vyvrácení stanovených předpokladů. Také zde nalezneme rozbor, zhodnocení a možné uplatnění získaných výsledků v mé pedagogické praxi, protože působím jako učitel na základní škole, kde...cs_CZ
uk.abstract.enMy diploma thesis consists of a theoretical part, which deals with fine motor skills, capabilities and motor learning. I am dedicating myself to divide motor capabilities and skills into separate parts and their progress, particularly the progress of an individual. It also deals with the influence and significance of physical activities to an individual's health and I am also defining the physical activities at a primary school. The following part of my diploma thesis contains a short text about testing motor skills at a primary school. Another part of my diploma thesis is a research, in which the level of movement skills of specific students of the primary school is tested by a test battery UNIFITTEST (6-60), and their lifestyles are questioned in questionnaires. I ask investigative questions and hypotheses. This part also contains tables with acquired results, data processing in graphs and results of questionnaires of chosen participants. I compare the results with statistical tables for boys and girls of the age. The last part of the diploma thesis contains a practical part which explains and answers questions from the research and it also validates or disproves said supposals. We can find an analysis, a validation and how results can be used in pedagogical practice, because I currently teach...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV