Zobrazit minimální záznam

ICT in work of principal of primary school
dc.contributor.advisorHubert, Vlastimil
dc.creatorKubínová, Lucie
dc.date.accessioned2021-01-20T09:37:00Z
dc.date.available2021-01-20T09:37:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124149
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá nedostatky, se kterými se potýkají ředitelé základních škol v oblasti ICT. Jedná se zejména o nedostatky zdrojů, a to jak tvrdých zdrojů zahrnující materiální ICT vybavení, nedostatek místa pro umístění ICT vybavení a nevyhovující konektivitu k internetu, tak i zdrojů měkkých v oblasti lidských zdrojů. Tato práce má dva cíle. Prvním cílem práce je zjistit velikost a druh těchto nedostatků a druhým cílem je vypracovat doporučení pro ředitele základních škol, které by jim mohlo pomoci tyto nedostatky řešit. Výzkum, který je součástí této práce, se zaměřil na respondenty z řad ředitelů základních škol Jihomoravského kraje. Výzkum je pojat jako kvantitativní šetření uskutečněné pomocí online internetového dotazníku. Ze 66 získaných odpovědí na 16 výzkumných otázek je provedena analýza, která vede k závěru, že mé čtyři hypotézy byly správné. Výzkumné otázky jsou zaměřeny zejména na zjištění druhu a míry nedostatku zdrojů z pohledu ředitelů základních škol, přičemž jedna otázka je třídící (jedná se o velikost školy) a poslední otázka je zaměřena na druh vzdělání/ vzdělávání ředitele základních škol v ICT. Na základě zjištěných nedostatků škol v ICT je vypracováno také doporučení, jak je možné tyto nedostatky řešit. Díky přehledu problémů (nedostatků) s uvedením způsobu...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with deficiencies that elementary school principals must solve in the field of ICT. In particular, there is a lack of the resources available, especially hard sources including ICT equipment, a lack of space for ICT equipment and inadequate connectivity on the Internet, but also soft resources in the field of human resources are missing. This thesis has two goals. The first goal is to find out what kind of deficiencies it is and how big they are and the second goal is to make recommendations for elementary school principals how to deal with these deficiencies. The research that is part of this thesis was focused on principals of elementary schools in the South Moravian Region. The research is conceived as a quantitative survey using an online Internet questionnaire. From the 66 expected respondents to 16 research questions, an analysis is found that leads to the conclusion that my four hypotheses were right. The questions are mainly focused on the finding the type of the shortage and its size from the point of view of elementary school principals, while there is 1 sorting question ( concerning school size) and the last question is focused on the type of education / training of elementary school principals in ICT. Based on the existing deficiencies the recommendation is...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprincipalen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectdeficiencyen_US
dc.subjectresourcesen_US
dc.subjectředitelcs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectnedostatekcs_CZ
dc.subjectzdrojecs_CZ
dc.titleICT v práci ředitele základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-10
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId212316
dc.title.translatedICT in work of principal of primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKursch, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá nedostatky, se kterými se potýkají ředitelé základních škol v oblasti ICT. Jedná se zejména o nedostatky zdrojů, a to jak tvrdých zdrojů zahrnující materiální ICT vybavení, nedostatek místa pro umístění ICT vybavení a nevyhovující konektivitu k internetu, tak i zdrojů měkkých v oblasti lidských zdrojů. Tato práce má dva cíle. Prvním cílem práce je zjistit velikost a druh těchto nedostatků a druhým cílem je vypracovat doporučení pro ředitele základních škol, které by jim mohlo pomoci tyto nedostatky řešit. Výzkum, který je součástí této práce, se zaměřil na respondenty z řad ředitelů základních škol Jihomoravského kraje. Výzkum je pojat jako kvantitativní šetření uskutečněné pomocí online internetového dotazníku. Ze 66 získaných odpovědí na 16 výzkumných otázek je provedena analýza, která vede k závěru, že mé čtyři hypotézy byly správné. Výzkumné otázky jsou zaměřeny zejména na zjištění druhu a míry nedostatku zdrojů z pohledu ředitelů základních škol, přičemž jedna otázka je třídící (jedná se o velikost školy) a poslední otázka je zaměřena na druh vzdělání/ vzdělávání ředitele základních škol v ICT. Na základě zjištěných nedostatků škol v ICT je vypracováno také doporučení, jak je možné tyto nedostatky řešit. Díky přehledu problémů (nedostatků) s uvedením způsobu...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with deficiencies that elementary school principals must solve in the field of ICT. In particular, there is a lack of the resources available, especially hard sources including ICT equipment, a lack of space for ICT equipment and inadequate connectivity on the Internet, but also soft resources in the field of human resources are missing. This thesis has two goals. The first goal is to find out what kind of deficiencies it is and how big they are and the second goal is to make recommendations for elementary school principals how to deal with these deficiencies. The research that is part of this thesis was focused on principals of elementary schools in the South Moravian Region. The research is conceived as a quantitative survey using an online Internet questionnaire. From the 66 expected respondents to 16 research questions, an analysis is found that leads to the conclusion that my four hypotheses were right. The questions are mainly focused on the finding the type of the shortage and its size from the point of view of elementary school principals, while there is 1 sorting question ( concerning school size) and the last question is focused on the type of education / training of elementary school principals in ICT. Based on the existing deficiencies the recommendation is...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV