Zobrazit minimální záznam

The impact of the specific physical activity on the physical fitness of children measured by UNIFITTEST
dc.contributor.advisorKašpar, Ladislav
dc.creatorBeránková, Adéla
dc.date.accessioned2020-10-07T10:12:02Z
dc.date.available2020-10-07T10:12:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121351
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na dopad konkrétní pohybové aktivity, na vybrané motorické testy z baterie UNIFITTEST (6-60). Data byla zpracována podle norem z testové baterie a informace od žáků o pohybové aktivitě byly získány z vytvořeného dotazníku. Pro zhodnocení výsledků byly stanoveny výzkumné otázky, které v diskuzi řešily a porovnávaly výsledky z praktické části. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že žáci sedmých a osmých tříd dosahují z větší části průměrných hodnot v motorických testech. Díky této práci žáci zjistili svou tělesnou zdatnost a mohli ji porovnat s ostatními spolužáky. Také získali povědomý o tématu testových baterií a motorických testů, se kterými se v rámci tělesné výchovy mohou setkat. Metoda práce byla formou výzkumu. Výzkum byl proveden na standardní, nespecializované základní škole Na Výsluní v Brandýse nad Labem. Probandi byli v počtu 194 ve věku od 12-14 let. KLÍČOVÁ SLOVA Tělesná zdatnost, měření, UNIFITTEST, výkonnost, pohybová aktivita, testovánícs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the impact of the specific physical activity on the physical fitness of children measured by UNIFITTEST (6-60). Final results were processed based on the UNIFITTEST standarts and the information about physical activity of the children were taken from the questionnaire which have been created specifically for this research. The stated research questions were compared with results from the practical part of the thesis and were discussed in the discussion chapter. By this research we have found out that children form seventh and eighth grade have reached an average value in motoric tests. Due to this work children have found out their physical fitness and so they could compared it with their classmates. Also they have got to know with the physical tests with which they can be part of during physical lessons. This work was made by research form realised at standard nonspecific elementary school Na Výsluní in Brandýs nad Labem. The total amount of the participants were 194 from 12 to14 years. KEYWORDS Physical fitness, measurement, UNIFITTEST, performance, physical activity, testingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectTělesná zdatnostcs_CZ
dc.subjectměřenícs_CZ
dc.subjectUNIFITTESTcs_CZ
dc.subjectvýkonnostcs_CZ
dc.subjectpohybová aktivitacs_CZ
dc.subjecttestovánícs_CZ
dc.subjectPhysical fitnessen_US
dc.subjectmeasurementen_US
dc.subjectUNIFITTESTen_US
dc.subjectperformanceen_US
dc.subjectphysical activityen_US
dc.subjecttestingen_US
dc.titleDopad konkrétních pohybových aktivit na tělesnou zdatnost dětí měřenou pomocí UNIFITTESTUcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-16
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId225391
dc.title.translatedThe impact of the specific physical activity on the physical fitness of children measured by UNIFITTESTen_US
dc.contributor.refereeDvořáková, Hana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Physical Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - tělesná výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - tělesná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Physical Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na dopad konkrétní pohybové aktivity, na vybrané motorické testy z baterie UNIFITTEST (6-60). Data byla zpracována podle norem z testové baterie a informace od žáků o pohybové aktivitě byly získány z vytvořeného dotazníku. Pro zhodnocení výsledků byly stanoveny výzkumné otázky, které v diskuzi řešily a porovnávaly výsledky z praktické části. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že žáci sedmých a osmých tříd dosahují z větší části průměrných hodnot v motorických testech. Díky této práci žáci zjistili svou tělesnou zdatnost a mohli ji porovnat s ostatními spolužáky. Také získali povědomý o tématu testových baterií a motorických testů, se kterými se v rámci tělesné výchovy mohou setkat. Metoda práce byla formou výzkumu. Výzkum byl proveden na standardní, nespecializované základní škole Na Výsluní v Brandýse nad Labem. Probandi byli v počtu 194 ve věku od 12-14 let. KLÍČOVÁ SLOVA Tělesná zdatnost, měření, UNIFITTEST, výkonnost, pohybová aktivita, testovánícs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the impact of the specific physical activity on the physical fitness of children measured by UNIFITTEST (6-60). Final results were processed based on the UNIFITTEST standarts and the information about physical activity of the children were taken from the questionnaire which have been created specifically for this research. The stated research questions were compared with results from the practical part of the thesis and were discussed in the discussion chapter. By this research we have found out that children form seventh and eighth grade have reached an average value in motoric tests. Due to this work children have found out their physical fitness and so they could compared it with their classmates. Also they have got to know with the physical tests with which they can be part of during physical lessons. This work was made by research form realised at standard nonspecific elementary school Na Výsluní in Brandýs nad Labem. The total amount of the participants were 194 from 12 to14 years. KEYWORDS Physical fitness, measurement, UNIFITTEST, performance, physical activity, testingen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV