Zobrazit minimální záznam

Opportunities and limits in psychologist's work with behaviorally disturbed adolescents in institutions
dc.contributor.advisorProcházková, Jana
dc.creatorHalfarová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-05T09:45:14Z
dc.date.available2017-04-05T09:45:14Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12078
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o problematice institucionální výchovy. Blíže se zaměřuje na adolescentní klientelu s poruchou chování. Práce se snaží odkrýt možnosti a také limity v práci psychologa s touto klientelou. V rámci této problematiky jsou analyzovány data od klientů, psychologů a pracovníků jiných profesí. Hlavní důraz je kladen na práci s klienty a na samotnou roli psychologa. Diplomová práce je založena na kvalitativním přístupu k získání a zpracování dat. Data pocházejí z dotazníků od klientů, psychologů a pracovníků jiných profesí z různých institucí. Data jsou zpracována metodou analýzy. Tyto data doplňují polostrukturované rozhovory. Cílem této studie je komplexnější pohled do problematiky institucionální výchovy. V diskusi a závěru práce jsou shrnuty poznatky ze získaných dat, a také je zde upozorněno na některé problematické otázky týkající se práce s touto klientelou.cs_CZ
dc.description.abstractMy thesis refers to the broad issue of education in institution. It focuses on adolescents with dystropy. It tries to reveal what is possible concerning the role of psychologist in istitution and in the same time what is limiting psycholodist's work. My thesis has analyzed the data of clients, psychologists a other cooperating professions. It lays stress on the work with clients and in the same time on the own role of the psychologist. My thesis used qualitative characters and data processing model concerning the explorational methods. The data were colected using questionnaire filled in by clients, psychologists and other cooperating proffesions - all of different institutions. Those data were analyzed and were integrated with half - structured interview. My aim was to make a broader insight to the issue of education in institution. I did a final review of empirical - picked up evidence at the very end of my thesis and in its discussion. I tried to call the attantion to some questionable points concerning education adolescent clients.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti a limity v práci psychologa u adolescentů s poruchami chování v institucíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-29
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId53135
dc.title.translatedOpportunities and limits in psychologist's work with behaviorally disturbed adolescents in institutionsen_US
dc.contributor.refereeRendl, Miroslav
dc.identifier.aleph000944238
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o problematice institucionální výchovy. Blíže se zaměřuje na adolescentní klientelu s poruchou chování. Práce se snaží odkrýt možnosti a také limity v práci psychologa s touto klientelou. V rámci této problematiky jsou analyzovány data od klientů, psychologů a pracovníků jiných profesí. Hlavní důraz je kladen na práci s klienty a na samotnou roli psychologa. Diplomová práce je založena na kvalitativním přístupu k získání a zpracování dat. Data pocházejí z dotazníků od klientů, psychologů a pracovníků jiných profesí z různých institucí. Data jsou zpracována metodou analýzy. Tyto data doplňují polostrukturované rozhovory. Cílem této studie je komplexnější pohled do problematiky institucionální výchovy. V diskusi a závěru práce jsou shrnuty poznatky ze získaných dat, a také je zde upozorněno na některé problematické otázky týkající se práce s touto klientelou.cs_CZ
uk.abstract.enMy thesis refers to the broad issue of education in institution. It focuses on adolescents with dystropy. It tries to reveal what is possible concerning the role of psychologist in istitution and in the same time what is limiting psycholodist's work. My thesis has analyzed the data of clients, psychologists a other cooperating professions. It lays stress on the work with clients and in the same time on the own role of the psychologist. My thesis used qualitative characters and data processing model concerning the explorational methods. The data were colected using questionnaire filled in by clients, psychologists and other cooperating proffesions - all of different institutions. Those data were analyzed and were integrated with half - structured interview. My aim was to make a broader insight to the issue of education in institution. I did a final review of empirical - picked up evidence at the very end of my thesis and in its discussion. I tried to call the attantion to some questionable points concerning education adolescent clients.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990009442380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV