Zobrazit minimální záznam

The comparison of ice skating efficiency developed by drill vs. gaming form in the U - 10 category
dc.contributor.advisorŠťastný, Petr
dc.creatorDvořák, Luboš
dc.date.accessioned2020-09-22T21:23:58Z
dc.date.available2020-09-22T21:23:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120347
dc.description.abstractNázev práce: Porovnání efektivity bruslení rozvíjené drillovou a herní formou u věkové kategorie U - 10 Cíle: Cílem diplomové práce je porovnat efektivitu bruslení rozvíjeného drillovou a herní formou pomocí rychlostně obratnostních testů u hráčů ledního hokeje ve věku U10. Metody: V práci byla použita metoda kvantitativní analýzy výsledků testů u hráčů ledního hokeje věkové kategorie U - 10. Testovaný soubor tvořilo 18 hráčů dané věkové kategorie z týmu HC Hvězda Praha. Práce zahrnuje tři měření. První měření je vstupní, druhé měření po intervenci drillovou formou tréninku a třetí měření po intervenci herní formou tréninku. Rozvoj bruslařských dovedností drillovou a herní formou probíhal vždy v úvodních dvaceti minutách tréninkové jednotky. Získaná data byla zapsána a následně vyhodnocena pomocí Friedmanovy anovy a Wilcoxonova testu. Výsledky: U testů přímý sprint na 6,1 m, přímý sprint na 35 m, S-Corner test, slalom s kotoučem a přechody s kotoučem bylo zaznamenáno zlepšení po jednotlivých intervencích. V testu přechody bez kotouče byl zaznamenán rozdíl pouze po drillové formě tréninku a v reakčním testu byl zaznamenán rozdíl pouze po herní formě tréninku. Zároveň u testů sprint na 6,1 m, sprint na 35 m a S-Corner test nebyl zaznamenán rozdíl mezi drillovou a herní formou tréninku. U tří testů...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The comparison of ice skating efficiency developed by drill vs. gaming form in the U - 10 category. Objectives: The aim of this dissertation is to compare the efficiency of skating developed by drill and game forms of training using speed-skill tests for ice hockey players under the age of 10. Methods: This work used the method of quantitative analysis of test results for ice hockey players of the U10 age category. The tested group consisted of 18 players of the U10 age category from the HC Hvězda Praha team. The dissertation includes three stages of data collection. The first set of data is preliminary, the second set of data is collected after the intervention by the drill form of training and the third set of data is collected after the intervention by the game form of training. The development of skating skills in drill and game form of training always took place in the first twenty minutes of the training. The obtained sets of data were recorded and then evaluated in accord with Friedmanan and Wilcoxon tests. Results: In the 6.1 m sprint, the 35 m sprint and the S-Corner test, slalom with a puck test and the crossing with a puck test there was recorded improvement after each intervention. In the crossing without a puck test the difference was recorded only after the drill form of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectLední hokejcs_CZ
dc.subjectbruslenícs_CZ
dc.subjectdrillová formacs_CZ
dc.subjectherní formacs_CZ
dc.subjectvěková kategorie U - 10cs_CZ
dc.subjectIce hockeyen_US
dc.subjectskatingen_US
dc.subjectdrill formen_US
dc.subjectgame formen_US
dc.subjectage category U10en_US
dc.titlePorovnání efektivity bruslení rozvíjené drillovou a herní formou u věkové kategorie U - 10cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-01
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId193572
dc.title.translatedThe comparison of ice skating efficiency developed by drill vs. gaming form in the U - 10 categoryen_US
dc.contributor.refereeKregl, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Porovnání efektivity bruslení rozvíjené drillovou a herní formou u věkové kategorie U - 10 Cíle: Cílem diplomové práce je porovnat efektivitu bruslení rozvíjeného drillovou a herní formou pomocí rychlostně obratnostních testů u hráčů ledního hokeje ve věku U10. Metody: V práci byla použita metoda kvantitativní analýzy výsledků testů u hráčů ledního hokeje věkové kategorie U - 10. Testovaný soubor tvořilo 18 hráčů dané věkové kategorie z týmu HC Hvězda Praha. Práce zahrnuje tři měření. První měření je vstupní, druhé měření po intervenci drillovou formou tréninku a třetí měření po intervenci herní formou tréninku. Rozvoj bruslařských dovedností drillovou a herní formou probíhal vždy v úvodních dvaceti minutách tréninkové jednotky. Získaná data byla zapsána a následně vyhodnocena pomocí Friedmanovy anovy a Wilcoxonova testu. Výsledky: U testů přímý sprint na 6,1 m, přímý sprint na 35 m, S-Corner test, slalom s kotoučem a přechody s kotoučem bylo zaznamenáno zlepšení po jednotlivých intervencích. V testu přechody bez kotouče byl zaznamenán rozdíl pouze po drillové formě tréninku a v reakčním testu byl zaznamenán rozdíl pouze po herní formě tréninku. Zároveň u testů sprint na 6,1 m, sprint na 35 m a S-Corner test nebyl zaznamenán rozdíl mezi drillovou a herní formou tréninku. U tří testů...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The comparison of ice skating efficiency developed by drill vs. gaming form in the U - 10 category. Objectives: The aim of this dissertation is to compare the efficiency of skating developed by drill and game forms of training using speed-skill tests for ice hockey players under the age of 10. Methods: This work used the method of quantitative analysis of test results for ice hockey players of the U10 age category. The tested group consisted of 18 players of the U10 age category from the HC Hvězda Praha team. The dissertation includes three stages of data collection. The first set of data is preliminary, the second set of data is collected after the intervention by the drill form of training and the third set of data is collected after the intervention by the game form of training. The development of skating skills in drill and game form of training always took place in the first twenty minutes of the training. The obtained sets of data were recorded and then evaluated in accord with Friedmanan and Wilcoxon tests. Results: In the 6.1 m sprint, the 35 m sprint and the S-Corner test, slalom with a puck test and the crossing with a puck test there was recorded improvement after each intervention. In the crossing without a puck test the difference was recorded only after the drill form of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV