Výzkum spokojenosti zákazníků pražských tělocvičen zaměřených na cvičení s kettlebellem
Research of customer satisfaction in Prague gyms focused on kettlebell exercises
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120277Identifikátory
SIS: 202498
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
26. 8. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní služba, marketingový výzkum, klienti, dotazováníKlíčová slova (anglicky)
sport service, marketing research, clients, surveysNázev: Výzkum spokojenosti zákazníků pražských tělocvičen zaměřených na cvičení s kettlebellem Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků se skupinovými tréninky a ostatním servisem v pražských pobočkách tělocvičen Železné koule. Na základě získaných informací od zákazníků budou sestavena doporučení pro zlepšení činnosti Železné koule. Metody: V rámci práce byl proveden kvantitativní výzkum založený na metodě elektronického dotazování. Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí výsečových a sloupcových grafů. Výsledky: Skrze výzkum bylo zjištěno, že jsou zákazníci se službami v obou pražských tělocvičnách Železné koule spokojeni. Z nedostatků byla pro majitele Železné koule navrhnuta možná řešení na zlepšení. Klíčová slova: sportovní služba, marketingový výzkum, klienti, dotazování
Title: Research of customer satisfaction in Prague gyms focused on kettlebell exercises Objectives: Main goal of the Bachelor thesis is to find out the customers'satisfaction regarding group sessions and other services provided by Železná koule gyms. Based on information gained from customers' feedback, recommendations for the improvement of Železná koule operations have been prepared. Methods: In terms of work there was a quantitative research based on electronic survey. Research results were collected and shown through pie and bar charts. Results: The research shows that the clients are satisfied with the services provided by both Železná koule gyms in Prague. In areas where Železná koule was shown to require improvement many solutions have been proposed for the benefit of the owner. Keywords: sport service, marketing research, clients, surveys
