Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of HC Slavoj Velké Popovice
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorKukačka, Lukáš
dc.date.accessioned2020-09-15T09:48:30Z
dc.date.available2020-09-15T09:48:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120224
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice Cíle: Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu HC Slavoj Velké Popovice a provedeném kvantitativním výzkumu, předložit konkrétní návrhy, které povedou ke zlepšení a oslovení většího počtu rodičů potencionálních hráčů. Metody: V práci byly použity kvantitativní výzkumné metody a výsledky šetření byly blíže popsány v analytické části práce. Kvantitativní metody probíhaly formou elektronického a osobního dotazování. Elektronického dotazování se účastnilo 75 rodičů, jejichž děti spadaly do kategorie přípravek a mladších žáků. Při osobním dotazování bylo osloveno 100 respondentů, kteří reprezentovali současný fanklub Slavoje Velkých Popovice Dalšími využitými metodami v práci byly neformální rozhovory s představiteli klubu a následná analýza interních dokumentů. Výsledky: Na základě vyhodnocení průzkumu bylo odhaleno, že marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice neefektivně využívá jednotlivé komunikační nástroje. Následná analýza poté odhalila hlavní příčinu, která souvisí s neaktuálností zveřejňovaných informací. Proto byly navrženy jednotlivá opatření, která klubu s rozvojem jednotlivých nástrojů pomohou. Klíčová slova: Lední hokej, marketing, marketing ve sportu, komunikace, propagace, klubové...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of the team HC Slavoj Velké Popovice Objectives: The aim of this study is on the basis of current marketing communication of the club HC Slavoj Velké Popovice and conducted quantitative research to present specific proposals that will lead to improvement and to reach out to wider number of parents of potential players. Methods: In this study quantitative research methods were used and results of research were closer described in analytical part of the study. Quantitative methods were carried out in the form of electronical personal survey. 75 parents of the children that fall into categories squirt team took part in the electronical survey. During personal questioning 100 respondents that represent current fan club of Slavoj Velké Popovice were inquired. Additional used methods were informal interviews with representatives of the club and consecutive analysis of internal documents. Results: On the basis of evaluation of the survey was discovered that marketing communication of the club HC Slavoj Velké Popovice uses individual communication instruments ineffectively. Following analysis discovered the main reason that is related to published information that is not up to date. That is why were proposed various measures that will help the club with development of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectLední hokejcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketing ve sportucs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectklubové eventycs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectIce hockeyen_US
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectpropagationen_US
dc.subjectclub eventsen_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.titleMarketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-08-25
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId202488
dc.title.translatedMarketing communication of HC Slavoj Velké Popoviceen_US
dc.contributor.refereeMed, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice Cíle: Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu HC Slavoj Velké Popovice a provedeném kvantitativním výzkumu, předložit konkrétní návrhy, které povedou ke zlepšení a oslovení většího počtu rodičů potencionálních hráčů. Metody: V práci byly použity kvantitativní výzkumné metody a výsledky šetření byly blíže popsány v analytické části práce. Kvantitativní metody probíhaly formou elektronického a osobního dotazování. Elektronického dotazování se účastnilo 75 rodičů, jejichž děti spadaly do kategorie přípravek a mladších žáků. Při osobním dotazování bylo osloveno 100 respondentů, kteří reprezentovali současný fanklub Slavoje Velkých Popovice Dalšími využitými metodami v práci byly neformální rozhovory s představiteli klubu a následná analýza interních dokumentů. Výsledky: Na základě vyhodnocení průzkumu bylo odhaleno, že marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice neefektivně využívá jednotlivé komunikační nástroje. Následná analýza poté odhalila hlavní příčinu, která souvisí s neaktuálností zveřejňovaných informací. Proto byly navrženy jednotlivá opatření, která klubu s rozvojem jednotlivých nástrojů pomohou. Klíčová slova: Lední hokej, marketing, marketing ve sportu, komunikace, propagace, klubové...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of the team HC Slavoj Velké Popovice Objectives: The aim of this study is on the basis of current marketing communication of the club HC Slavoj Velké Popovice and conducted quantitative research to present specific proposals that will lead to improvement and to reach out to wider number of parents of potential players. Methods: In this study quantitative research methods were used and results of research were closer described in analytical part of the study. Quantitative methods were carried out in the form of electronical personal survey. 75 parents of the children that fall into categories squirt team took part in the electronical survey. During personal questioning 100 respondents that represent current fan club of Slavoj Velké Popovice were inquired. Additional used methods were informal interviews with representatives of the club and consecutive analysis of internal documents. Results: On the basis of evaluation of the survey was discovered that marketing communication of the club HC Slavoj Velké Popovice uses individual communication instruments ineffectively. Following analysis discovered the main reason that is related to published information that is not up to date. That is why were proposed various measures that will help the club with development of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV