Zobrazit minimální záznam

Marketing research of customer satisfaction in selected Winter Hall
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorBílková, Luďka
dc.date.accessioned2021-03-26T11:32:06Z
dc.date.available2021-03-26T11:32:06Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118274
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků vybraného zimního stadionu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit spokojenost návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově. Na základě výsledků byly poté vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zdokonalení služeb. Metody: V empirické části diplomové práce bylo využito kvantitativně- kvalitativní šetření. Pro zjištění spokojenosti návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově bylo uskutečněno písemné a elektronické dotazování určené pro návštěvníky stadionu, mimo to proběhl polostrukturovaný rozhovor s vedoucím pracovníkem a pro prohloubení výzkumu byly vedeny polostrukturované rozhovory s návštěvníky stadionu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí tabulek, grafů, klasifikačních křížů a diagramů. Výsledky ukazují, že jsou návštěvníci stadionu se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou návštěvníci spokojeni s umístěním stadionu, čistotou vstupní haly a recepce. Naopak nejhůře hodnotí otevírací dobu a nabídku občerstvení. Jako nejdůležitější aspekt se pro ně jeví kvalita ledové plochy a čistota vstupní haly a recepce. Nejméně je zajímá hlasitost a výběr hudby. Primárně by návštěvníci přivítali častější veřejné bruslení pro...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of customer satisfaction in selected Winter Hall Objectives: The main aim of the diploma thesis is to evaluate the satisfaction of visitors of public skating with the services provided at the Ludvík Košek Winter Hall in Turnov. On the basis of the results, suggestions and recommendations were developed to improve services. Methods: In the empirical part of the diploma thesis, quantitative-qualitative research was used. A written and electronic questionnaire designed for the stadium visitors was made in order to find out the satisfaction of the public skating visitors with the services provided at the Ludvík Košek Winter Hall in Turnov. Futhermore a semi-structured interview was conducted with the manager and semi-structured interviews with the stadium visitors were conducted to deepen the research. Results: The results of the research are represented by tables, graphs, classification crosses and diagrams. The results show that the stadium visitors are quite satisfied with the services. Visitors are most satisfied with the location of the stadium, the cleanliness of the lobby and reception. On the contrary, the worst rating is the opening hours and refreshments. The most important aspect for them is the quality of the ice surface and the cleanliness of the lobby and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectwinter hallen_US
dc.subjectKvalitacs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkacs_CZ
dc.subjectzimní halacs_CZ
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti návštěvníků vybraného zimního stadionu.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-19
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId212820
dc.title.translatedMarketing research of customer satisfaction in selected Winter Hallen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph002372848
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků vybraného zimního stadionu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit spokojenost návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově. Na základě výsledků byly poté vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zdokonalení služeb. Metody: V empirické části diplomové práce bylo využito kvantitativně- kvalitativní šetření. Pro zjištění spokojenosti návštěvníků veřejného bruslení s poskytovanými službami na Zimním stadionu Ludvíka Koška v Turnově bylo uskutečněno písemné a elektronické dotazování určené pro návštěvníky stadionu, mimo to proběhl polostrukturovaný rozhovor s vedoucím pracovníkem a pro prohloubení výzkumu byly vedeny polostrukturované rozhovory s návštěvníky stadionu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí tabulek, grafů, klasifikačních křížů a diagramů. Výsledky ukazují, že jsou návštěvníci stadionu se službami poměrně spokojeni. Nejvíce jsou návštěvníci spokojeni s umístěním stadionu, čistotou vstupní haly a recepce. Naopak nejhůře hodnotí otevírací dobu a nabídku občerstvení. Jako nejdůležitější aspekt se pro ně jeví kvalita ledové plochy a čistota vstupní haly a recepce. Nejméně je zajímá hlasitost a výběr hudby. Primárně by návštěvníci přivítali častější veřejné bruslení pro...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of customer satisfaction in selected Winter Hall Objectives: The main aim of the diploma thesis is to evaluate the satisfaction of visitors of public skating with the services provided at the Ludvík Košek Winter Hall in Turnov. On the basis of the results, suggestions and recommendations were developed to improve services. Methods: In the empirical part of the diploma thesis, quantitative-qualitative research was used. A written and electronic questionnaire designed for the stadium visitors was made in order to find out the satisfaction of the public skating visitors with the services provided at the Ludvík Košek Winter Hall in Turnov. Futhermore a semi-structured interview was conducted with the manager and semi-structured interviews with the stadium visitors were conducted to deepen the research. Results: The results of the research are represented by tables, graphs, classification crosses and diagrams. The results show that the stadium visitors are quite satisfied with the services. Visitors are most satisfied with the location of the stadium, the cleanliness of the lobby and reception. On the contrary, the worst rating is the opening hours and refreshments. The most important aspect for them is the quality of the ice surface and the cleanliness of the lobby and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantRuda, Tomáš
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990023728480106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV