Zobrazit minimální záznam

Possibilities of sponsorship activation of motorsport event
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorMikulášková, Eliška
dc.date.accessioned2020-07-10T11:43:29Z
dc.date.available2020-07-10T11:43:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118270
dc.description.abstractTitle: Possibilities of sponsorship activation during motorsports event Objectives: The aim of this thesis is to create model projects of sponsorship activation during motorsports event. Methods: Model projects of sponsorship activation were processed on the basis of structured interviews with managers of sponsoring companies, on the case study of researches of motorsport and on the basis of the analysis of secondary data from documents referring to motorsport. Results: Results of researches provided basis data for creation of the model projects of sponsorship activation for sponsoring companies of rally. These basis date are: conditions for sponsorship in rally, characteristics of sponsoring companies, sponsorship offers, channels for sponsorship, target groups and goals of sponsoring companies. Model projects were processed on existing strategies for sponsorship activation. Keywords: Rally, marketing and communications goals of companies, sponsorship, advertising.en_US
dc.description.abstractNázev: Možnosti aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce Cíle: Cílem této práce je vytvořit modelové návrhy možností aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce. Metody: Návrhy aktivace pro sponzoring byly zpracovány na základě strukturovaných rozhovorů s manažery sponzorských firem, případové studie výzkumů z motoristického sportu a na základě analýzy sekundárních dat z dokumentů motoristického sportu. Výsledky: Výsledky z výzkumů poskytly východiska pro vytvoření modelových návrhů aktivací sponzoringu pro firmy sponzorující rallye motoristický sport. Tato východiska jsou: podmínky pro sponzory rallye, charakteristiky sponzorujících firem, aktiva, neboli sponzorské balíčky, kanály sponzoringu, cílové skupiny a cíle sponzorů rallye motoristického sportu. Modelové návrhy dále vycházely z existujících strategií pro aktivaci sponzoringu. Klíčová slova: Rallye, marketingové a komunikační cíle firem, sponzoring, reklama.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectrallyen_US
dc.subjectmarketing and communication goals of companiesen_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectrallyecs_CZ
dc.subjectmarketingové a komunikační cíle firemcs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.titleMožnosti aktivace sponzoringu v rámci sportovní motoristické akcecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-19
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId211642
dc.title.translatedPossibilities of sponsorship activation of motorsport eventen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Možnosti aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce Cíle: Cílem této práce je vytvořit modelové návrhy možností aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce. Metody: Návrhy aktivace pro sponzoring byly zpracovány na základě strukturovaných rozhovorů s manažery sponzorských firem, případové studie výzkumů z motoristického sportu a na základě analýzy sekundárních dat z dokumentů motoristického sportu. Výsledky: Výsledky z výzkumů poskytly východiska pro vytvoření modelových návrhů aktivací sponzoringu pro firmy sponzorující rallye motoristický sport. Tato východiska jsou: podmínky pro sponzory rallye, charakteristiky sponzorujících firem, aktiva, neboli sponzorské balíčky, kanály sponzoringu, cílové skupiny a cíle sponzorů rallye motoristického sportu. Modelové návrhy dále vycházely z existujících strategií pro aktivaci sponzoringu. Klíčová slova: Rallye, marketingové a komunikační cíle firem, sponzoring, reklama.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Possibilities of sponsorship activation during motorsports event Objectives: The aim of this thesis is to create model projects of sponsorship activation during motorsports event. Methods: Model projects of sponsorship activation were processed on the basis of structured interviews with managers of sponsoring companies, on the case study of researches of motorsport and on the basis of the analysis of secondary data from documents referring to motorsport. Results: Results of researches provided basis data for creation of the model projects of sponsorship activation for sponsoring companies of rally. These basis date are: conditions for sponsorship in rally, characteristics of sponsoring companies, sponsorship offers, channels for sponsorship, target groups and goals of sponsoring companies. Model projects were processed on existing strategies for sponsorship activation. Keywords: Rally, marketing and communications goals of companies, sponsorship, advertising.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV