Show simple item record

Using sport celebrities for marketing comunication of the brand Mr. Sailor
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorStehno, Jiří
dc.date.accessioned2020-02-11T13:53:49Z
dc.date.available2020-02-11T13:53:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116136
dc.description.abstractNázev: Využití sportovních osobností pro marketingovou komunikaci značky Mr. Sailor Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit koncept pro využití sportovních osobností formou sponzorování značkou Mr. Sailor. Na základě informací o jednotlivých sportovcích získaných během rozhovorů bude sestaven obecný vzor pro sponzorování celebrit. Metody: V této práci byla využita metoda písemného a především ústního dotazování. Pro zhodnocení vztahu výběrového vzorku sportovců ke sponzoringu byla využita metoda hloubkového interview, která dopomohla k získání informací obsáhlejšího charakteru. Po sestavení otázek pro hloubkové interview byla provedena pilotáž na vzorku sportovců zastupující jednotlivé oblasti sportu, ze kterých byli vybráni ideální adepti pro samotnou aplikaci konceptu. Výsledky: Výsledkem celé práce je vytvoření souboru otázek podrobených pilotáži, které budou později náplní hloubkového interview s jednotlivými sportovci. Na základě získaných informací proběhne vytvoření obecné formy sponzorských balíčků sloužících jako nabídka a na druhé straně výčet sponzorových požadavků. Následně budou navrženy způsoby aktivace spolupráce s osobnostmi. V budoucnu je tedy možné aplikovat tyto poznatky pro nastavení spolupráce s budoucími ambasadory značky. Klíčová slova: Mr. Sailor, ambasador, sportovní osobnostcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Use of sports personalities for marketing communication of Mr. Sailor. Objectives: The main aim of this work is to create a concept for the use of sports personalities in the form of sponsorship of Mr. Sailor. Based on information about individual athletes obtained during the interviews, a general pattern for sponsoring celebrities will be drawn up. Methods: In this work was used the method of written and especially oral questioning. An in-depth interview method was used to evaluate the relationship between the athletes' sample and sponsorship, which helped to obtain more extensive information. After compiling questions for an in-depth interview, a pilot was conducted on a sample of athletes representing individual areas of sport from which the ideal candidates for the application of the concept were selected. Results: The result of this work is to create a set of questions subjected to piloting, which will later be the subject of an in-depth interview with individual athletes. Based on the information gathered, a general form of sponsorship packages serving as an offer will be created and, on the other hand, a list of sponsorship requirements. Subsequently, ways of activating cooperation with personalities will be proposed. In the future, it is possible to apply this knowledge to set up...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMr. Sailorcs_CZ
dc.subjectambasadorcs_CZ
dc.subjectsportovní osobnostcs_CZ
dc.subjectMr. Sailoren_US
dc.subjectambassadoren_US
dc.subjectsports personalityen_US
dc.titleVyužití sportovních osobností pro marketingovou komunikaci značky Mr. Sailorcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId200244
dc.title.translatedUsing sport celebrities for marketing comunication of the brand Mr. Sailoren_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Využití sportovních osobností pro marketingovou komunikaci značky Mr. Sailor Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit koncept pro využití sportovních osobností formou sponzorování značkou Mr. Sailor. Na základě informací o jednotlivých sportovcích získaných během rozhovorů bude sestaven obecný vzor pro sponzorování celebrit. Metody: V této práci byla využita metoda písemného a především ústního dotazování. Pro zhodnocení vztahu výběrového vzorku sportovců ke sponzoringu byla využita metoda hloubkového interview, která dopomohla k získání informací obsáhlejšího charakteru. Po sestavení otázek pro hloubkové interview byla provedena pilotáž na vzorku sportovců zastupující jednotlivé oblasti sportu, ze kterých byli vybráni ideální adepti pro samotnou aplikaci konceptu. Výsledky: Výsledkem celé práce je vytvoření souboru otázek podrobených pilotáži, které budou později náplní hloubkového interview s jednotlivými sportovci. Na základě získaných informací proběhne vytvoření obecné formy sponzorských balíčků sloužících jako nabídka a na druhé straně výčet sponzorových požadavků. Následně budou navrženy způsoby aktivace spolupráce s osobnostmi. V budoucnu je tedy možné aplikovat tyto poznatky pro nastavení spolupráce s budoucími ambasadory značky. Klíčová slova: Mr. Sailor, ambasador, sportovní osobnostcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Use of sports personalities for marketing communication of Mr. Sailor. Objectives: The main aim of this work is to create a concept for the use of sports personalities in the form of sponsorship of Mr. Sailor. Based on information about individual athletes obtained during the interviews, a general pattern for sponsoring celebrities will be drawn up. Methods: In this work was used the method of written and especially oral questioning. An in-depth interview method was used to evaluate the relationship between the athletes' sample and sponsorship, which helped to obtain more extensive information. After compiling questions for an in-depth interview, a pilot was conducted on a sample of athletes representing individual areas of sport from which the ideal candidates for the application of the concept were selected. Results: The result of this work is to create a set of questions subjected to piloting, which will later be the subject of an in-depth interview with individual athletes. Based on the information gathered, a general form of sponsorship packages serving as an offer will be created and, on the other hand, a list of sponsorship requirements. Subsequently, ways of activating cooperation with personalities will be proposed. In the future, it is possible to apply this knowledge to set up...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV