Číslo 2
Browse by
Recent Submissions
Now showing items 1-10 of 12
-
Od kompetencí k obsahům
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019) -
Zpráva ze sympozia Jedna cesta — tři jazyky
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019) -
Letní škola Language Testing at Lancaster
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019) -
Czeck-Rep: Introducing A Nonword Repetition Task For Czech
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019) -
Applied Construction Grammar: What is the benefit for SL/FL learners and their teachers? (Knop, S. de, & Gilquin, G. (Eds.) (2016). Applied Construction Grammar. Berlin: De Gruyter Mouton.)
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019) -
„So let’s start with exercise one…“ (Tůma, F. (2017). Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole pohledem konverzační analýzy. Brno: Masarykova univerzita)
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019) -
Nový přístup k lingvoreáliím
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)