Show simple item record

dc.contributor.advisorDrlíková, Eva
dc.contributor.authorČerná, Alena
dc.date.accessioned2019-12-17T15:10:03Z
dc.date.available2019-12-17T15:10:03Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112445
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectmasmédiacs_CZ
dc.subjectpsychologické aspektycs_CZ
dc.subjectPsychologie osobnostics_CZ
dc.subjectTerapiecs_CZ
dc.titleVztah mezi častým sledováním médií a názory na bolestcs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000780470
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
dc.identifier.lisID990007804700106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV