dc.contributor.advisor | Skýbová, Jana | |
dc.creator | Saňáková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2019-10-17T14:11:53Z | |
dc.date.available | 2019-10-17T14:11:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/109803 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce představuje přírodní rezervaci V Pískovně jako cíl botanické exkurze. Teoretická část uvádí základní informace o rezervaci a popisuje některé druhy rostlin a živočichů, se kterými se žáci při exkurzi mohou setkat. Cílem praktické části je návrh exkurze do PR V Pískovně, včetně aktivit realizovaných během předcházejících a navazujících vyučovacích hodin. Celý blok má za cíl vést žáka k pozitivnímu vztahu k přírodě. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis focuses on Nature Reserve V Pískovně as the place of school botanical excursion. The theoretical part covers fundamental information about the nature reserve and also describes some plant and animal species. The practical section especially discusses proposal lessons that could be carried out before and after the excursion. Excursion and asociated lessons should pupils to create positive relationship to nature. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | botanika | cs_CZ |
dc.subject | ekologie | cs_CZ |
dc.subject | přírodní rezervace | cs_CZ |
dc.subject | terénní exkurze | cs_CZ |
dc.subject | pracovní list | cs_CZ |
dc.subject | naučná stezka | cs_CZ |
dc.subject | botany | en_US |
dc.subject | ecology | en_US |
dc.subject | nature reserve | en_US |
dc.subject | outdoor excursion | en_US |
dc.subject | worksheet | en_US |
dc.subject | nature trail | en_US |
dc.title | Přírodní rezervace V Pískovně jako cíl školní botanické exkurze | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-09-11 | |
dc.description.department | Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 199230 | |
dc.title.translated | Nature Reserve V Pískovně as the Place of School Botanical Excursion | en_US |
dc.contributor.referee | Němečková, Linda | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Biology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Biologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Biologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Biology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce představuje přírodní rezervaci V Pískovně jako cíl botanické exkurze. Teoretická část uvádí základní informace o rezervaci a popisuje některé druhy rostlin a živočichů, se kterými se žáci při exkurzi mohou setkat. Cílem praktické části je návrh exkurze do PR V Pískovně, včetně aktivit realizovaných během předcházejících a navazujících vyučovacích hodin. Celý blok má za cíl vést žáka k pozitivnímu vztahu k přírodě. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis focuses on Nature Reserve V Pískovně as the place of school botanical excursion. The theoretical part covers fundamental information about the nature reserve and also describes some plant and animal species. The practical section especially discusses proposal lessons that could be carried out before and after the excursion. Excursion and asociated lessons should pupils to create positive relationship to nature. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |