Zobrazit minimální záznam

Implementation of support measures at elementary school for pupils with visual impairments
dc.contributor.advisorKvětoňová, Lea
dc.creatorŠimonová, Petra
dc.date.accessioned2019-06-24T10:11:14Z
dc.date.available2019-06-24T10:11:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106632
dc.description.abstractNÁZEV: Realizace podpůrných opatření na základní škole pro žáky s poruchami zraku AUTOR: Petra Šimonová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRAKT Bakalářská práce je zaměřena na realizaci podpůrných opatření na základní škole pro žáky s poruchami zraku. Jejím cílem je zjistit jakým způsobem je poskytována podpora žákům se zrakovým postižením na základní škole zřízené podle §16 Zákona č. 561/2004 Sb. - Zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), jaké jsou podmínky pro poskytování optimální podpory těmto žákům a navrhnout případná opatření a postupy ke zlepšení těchto podmínek. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části. Teoretická část pojednává o žácích se zrakovým postižením, jejich klasifikaci, diagnostice, vývoji a specifikách. Je vysvětlen pojem podpůrná opatření a popsáno deset oblastí podpory z "Katalogu podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání: dílčí část". Výzkumná část má charakter kvalitativního šetření a věnuje se realizaci podpůrných opatření na základní škole pro žáky s poruchami zraku. Zvoleným výzkumným přístupem je vícepřípadová instrumentální studie. Použity byly dvě základní metody, a to obsahová analýza...cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Implementation of support measures at elementary school for pupils with visual impairments AUTHOR: Petra Šimonová DEPARTMENT: Department of Special Education SUPERVISOR: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRACT This bachelor thesis is focused on implementaion of support measures at the elementary school for pupils with visual impairment. Its aim is to find out how the support of pupils with visual impairment is provided at the elementary school established according to §16 Act no. 561/2004 Sb. - the education law, describes the conditions for providing optimal support for these pupils and suggests improving measures and procedures. The thesis is composed of the theoretical part and the research parts. The theoretical part deals with the caterogy "pupils with visual impairment", their classification, diagnostic, development and specifics. The term support measures is explained and ten sections of support from "Catalog of support measures for pupils needed the education support beacause of visual impairment and the weakning of the visual perception". The research part uses the qualitative survey and occupy with the implementation of support measures at the elementary school for pupils with visual impairment. The multiple-case instrumental study was chosed as a research approach. Two basic methods were...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvisual impairmenten_US
dc.subjectpupils with visual impairmenten_US
dc.subjectsupport measuresen_US
dc.subjectcatalog of support measuresen_US
dc.subjectimplementaion of support measuresen_US
dc.subjectzrakové postiženícs_CZ
dc.subjectžáci se zrakovým postiženímcs_CZ
dc.subjectpodpůrná opatřenícs_CZ
dc.subjectkatalog podpůrných opatřenícs_CZ
dc.subjectrealizace podpůrných opatřenícs_CZ
dc.titleRealizace podpůrných opatření na základní škole pro žáky s poruchami zrakucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-03
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId213205
dc.title.translatedImplementation of support measures at elementary school for pupils with visual impairmentsen_US
dc.contributor.refereeŠumníková, Pavlína
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Realizace podpůrných opatření na základní škole pro žáky s poruchami zraku AUTOR: Petra Šimonová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRAKT Bakalářská práce je zaměřena na realizaci podpůrných opatření na základní škole pro žáky s poruchami zraku. Jejím cílem je zjistit jakým způsobem je poskytována podpora žákům se zrakovým postižením na základní škole zřízené podle §16 Zákona č. 561/2004 Sb. - Zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), jaké jsou podmínky pro poskytování optimální podpory těmto žákům a navrhnout případná opatření a postupy ke zlepšení těchto podmínek. Práce se skládá z teoretické a výzkumné části. Teoretická část pojednává o žácích se zrakovým postižením, jejich klasifikaci, diagnostice, vývoji a specifikách. Je vysvětlen pojem podpůrná opatření a popsáno deset oblastí podpory z "Katalogu podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání: dílčí část". Výzkumná část má charakter kvalitativního šetření a věnuje se realizaci podpůrných opatření na základní škole pro žáky s poruchami zraku. Zvoleným výzkumným přístupem je vícepřípadová instrumentální studie. Použity byly dvě základní metody, a to obsahová analýza...cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Implementation of support measures at elementary school for pupils with visual impairments AUTHOR: Petra Šimonová DEPARTMENT: Department of Special Education SUPERVISOR: doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. ABSTRACT This bachelor thesis is focused on implementaion of support measures at the elementary school for pupils with visual impairment. Its aim is to find out how the support of pupils with visual impairment is provided at the elementary school established according to §16 Act no. 561/2004 Sb. - the education law, describes the conditions for providing optimal support for these pupils and suggests improving measures and procedures. The thesis is composed of the theoretical part and the research parts. The theoretical part deals with the caterogy "pupils with visual impairment", their classification, diagnostic, development and specifics. The term support measures is explained and ten sections of support from "Catalog of support measures for pupils needed the education support beacause of visual impairment and the weakning of the visual perception". The research part uses the qualitative survey and occupy with the implementation of support measures at the elementary school for pupils with visual impairment. The multiple-case instrumental study was chosed as a research approach. Two basic methods were...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV