Zobrazit minimální záznam

Use of Time during Physical Education Classesat the 2nd Level of Elementary
dc.contributor.advisorDvořáková, Hana
dc.creatorChmelová, Klára
dc.date.accessioned2019-06-20T10:06:14Z
dc.date.available2019-06-20T10:06:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106507
dc.description.abstractCílem práce bylo zjistit jaké je využití času v hodinách tělesné výchovy na 2. stupni základních škol. Práce zkoumá obsah jednotlivých částí hodiny, organizační a řídící činnost učitele, počet cvičících žáků a jejich vztah k časové efektivitě cvičební jednotky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pohybovou aktivitou, tělesnou výchovou, tělesnou výchovou v Rámcovém vzdělávacím programu, učitelem tělesné výchovy, organizací a řízením vyučovací jednotky tělesné výchovy a efektivitou výuky tělesné výchovy. K řešení výsledků v praktické části byla použita metoda chronometráže a pozorování. Výzkum probíhal na 2. stupni čtyř základních škol v Kadani. Celkem bylo sledováno 15 cvičebních jednotek. KLÍČOVÁ SLOVA Využití času, cvičební jednotka, tělesná výchova, chronometráž, cvičební čas, ztrátový čascs_CZ
dc.description.abstractThe aim of my work was to find out how the time is being used during the PE (Physical Education) lessons at lower secondary schools. I was looking at contents of each part of the lesson, teacher's organizing and controlling activity, the number of pupils who did exercise and thein relation to time effectiveness of exercise unit. The work is dividend into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is dealing with a locomotor activity, physical education, physical education in Framework Educational Programme (for Elementary Education), PE teacher, organization and controlling PE class unit and effectivity of schooling the PE. The methods used in a practical part to solve the results were chronometer and observation. The surfy took place at lower secondary schools of four Primary schools in Kadaň. There have been observed fiflen exercise units altogether. KEY WORDS Use of time, exercise unit, physical education, chronometer, exercise time, losstimeen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectUse of timeen_US
dc.subjectexercise uniten_US
dc.subjectphysical education,chronometeren_US
dc.subjectexercise timeen_US
dc.subjectloss timeen_US
dc.subjectVyužití časucs_CZ
dc.subjectcvičební jednotkacs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectchronometrážcs_CZ
dc.subjectcvičební čascs_CZ
dc.subjectztrátový čascs_CZ
dc.titleVyužití času v hodinách tělesné výchovy na 2. stupni základních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-30
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId211318
dc.title.translatedUse of Time during Physical Education Classesat the 2nd Level of Elementaryen_US
dc.contributor.refereePádivý, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy tělesná výchova - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Physical Education - Health Educationen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy tělesná výchova - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Physical Education - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce bylo zjistit jaké je využití času v hodinách tělesné výchovy na 2. stupni základních škol. Práce zkoumá obsah jednotlivých částí hodiny, organizační a řídící činnost učitele, počet cvičících žáků a jejich vztah k časové efektivitě cvičební jednotky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pohybovou aktivitou, tělesnou výchovou, tělesnou výchovou v Rámcovém vzdělávacím programu, učitelem tělesné výchovy, organizací a řízením vyučovací jednotky tělesné výchovy a efektivitou výuky tělesné výchovy. K řešení výsledků v praktické části byla použita metoda chronometráže a pozorování. Výzkum probíhal na 2. stupni čtyř základních škol v Kadani. Celkem bylo sledováno 15 cvičebních jednotek. KLÍČOVÁ SLOVA Využití času, cvičební jednotka, tělesná výchova, chronometráž, cvičební čas, ztrátový čascs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my work was to find out how the time is being used during the PE (Physical Education) lessons at lower secondary schools. I was looking at contents of each part of the lesson, teacher's organizing and controlling activity, the number of pupils who did exercise and thein relation to time effectiveness of exercise unit. The work is dividend into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is dealing with a locomotor activity, physical education, physical education in Framework Educational Programme (for Elementary Education), PE teacher, organization and controlling PE class unit and effectivity of schooling the PE. The methods used in a practical part to solve the results were chronometer and observation. The surfy took place at lower secondary schools of four Primary schools in Kadaň. There have been observed fiflen exercise units altogether. KEY WORDS Use of time, exercise unit, physical education, chronometer, exercise time, losstimeen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV