Specifika práce pedagogického pracovníka s dětmi se sociálním znevýhodněním při procesu začlenění do prostředí školní družiny
The specifics of pedagogue's work with children with social disadvantages during the process of school club integration.
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/106385Identifikátory
SIS: 200192
Kolekce
- Kvalifikační práce [19344]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Syřiště, Ivo
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Vychovatelství
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Problém, sociální, komunikace, podpora, prevence, znevýhodnění, začlenění, socializace, děti, rodiče, vychovatel, pedagog pracovník, specifika, kompetence, péče, družina, rodina, výchova, potřebaKlíčová slova (anglicky)
Problem, social, communication, support, prevention, disadvantage, integration, socialization, children, parents,educator, pedagogical worker, specifics, competence, care, out of school care (school club),family, education, needsBakalářská práce je zaměřena na specifika práce pedagogického pracovníka s dětmi se sociálním znevýhodněním při procesu začlenění do prostředí školní družiny. Práce se snaží zjistit, jakým způsobem pedagogičtí pracovníci ve školní družině zjišťují sociální znevýhodnění dítěte a jakým způsobem s ním dále pracují. Součástí textu je rovněž praktická část, kde je realizován vlastní výzkum, který je postaven na kvalitativní výzkumné strategii za použití metod pozorování, kazuistiky a otevřených rozhovorů.
The thesis is focused on the specifics of work of pedagogical worker with socially disadvantaged children during the process of their integration into the out of school care environment. The thesis is trying to find out how the pedagogical workers detect such disadvantage and furthermore how are they handling this problem. The research part is based on qualitative research strategy using the methods of observation, casuistry and open interviews.